dTd Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hei! jeg har endelig fått tak i photoshop cs 2 og jeg lurte på om det går ann å lage slike bilder ut i fra INGEN TING i photoshop? eller må jeg lage no 3d greier i et annent prog? i så fall kan noen gi meg en liten guide? sånn at jeg kommer inn på sporet av slikt og kan begynne å lage no selv Endret 28. mars 2006 av ClaW64 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er fullt mulig, ja.. At det er vanskelig og tidkrevende sier vel kanskje seg selv? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 det regner jeg med. men er det noe som helst guide til å lage noe ala det? slik at jeg kommer inn i det? jeg vet ikke ossen jeg skal lage sånne 3d saker en gang Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 det er enklest med et 3d program tror jeg.. å lage en render som du putter inn i photosop og fikser på.. er vanskelig å få til bra 3d i photoshop uten erfaring.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvis du skal begynne med abstrakt modellering vil jeg anbefale å ta en titt på Shiver7 sine tutorials. Der er det meget gode guider til både modellering og komponering i photoshop. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 ok, men er det noen steder det er mulig å laste ned "feridge" 3d figurer da? og heller legge på bakgrunner og sånn selv? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er MYE du kan lage av ingenting ved hjelp av Photoshop. Søk etter photoshop tutorials i google så finner du nok noe der Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 ok, men er det noen steder det er mulig å laste ned "feridge" 3d figurer da?og heller legge på bakgrunner og sånn selv? 5834105[/snapback] Du kan jo alltids sjekke ut deviant art og kontakte de som har laget bilder du liker og spørre om råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå