Gå til innhold

Et lite tiggebrev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke eventuelt disse ildsjelene som så generøst har donért denne flyturen til ham, toppe det hele ved også å gi ham en laptop? Koster maks 4000kr for en fin brukt en.

5829248[/snapback]

Av en eller annen grunn så har heller ikke de ubegrenset med penger....

Jeg har sagt at jeg skal forsøke å bidra, men akkurat nå kan jeg ikke avse hverken penger eller laptop. Derfor spurte jeg her. Det kunne være at noen hadde noe liggende å slenge. Jeg har et trådløst kort og en w98 lisens et eller annet sted.

Lenke til kommentar

Tanken er sikkert god den, har dessverre ikke noe fornuftig å bidra med for Sello sin del, hverken maskinvare eller mykvare. Men "Annet om hardware" gruppen?

Med fare for at du allerede har forspillt sjansen her - kan jeg anbefale at du prøver via newsgrupper. Evt, kan jo ildsjelene og/eller du starte en slags organisasjon for å virke litt mere seriøse. Da blir vel gaver også fratrekk rett på skatten? (usikker på siste der)

edit: 1 feil mindre

Endret av JoKr
Lenke til kommentar
Her bor det 400000 menesker på et område som er 2 kvadratmeter stort.

Dæven, de menneskene må være små...

Har mine tvil om hvor seriøst denne topicen er..

Edit: det er ganske mange folk i Norge som ikke har råd til en labtop også, faktisk finnes det folk her som lever på sultegrensen..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Tanken er sikkert god den, har dessverre ikke noe fornuftig å bidra med for Sello sin del, hverken maskinvare eller mykvare. Men "Annet om hardware" gruppen?

Med fare for at du allerede har forspillt sjansen her - kan jeg anbefale at du prøver via newsgrupper. Evt, kan jo ildsjelene og/eller du starte en slags organisasjon for å virke litt mere seriøse. Da blir vel gaver også fratrekk rett på skatten? (usikker på siste der)

edit: 1 feil mindre

5829417[/snapback]

Hm, ja, jo. Var litt kjapp med å finne gruppe.

Uansett verdt et forsøk.

Jeg forsøker bare å skaffe fyren en laptop, ikke å starte en organisajon eller få skattefradrag :hrm:

Lenke til kommentar
Kan du ikke lese? Det står da kvadratkilometer, kilometer med usynlig skrift :D

5829489[/snapback]

Kan du ikke bare slutte å leke idiot og gi opp tullet ditt?

5829497[/snapback]

Annet konstruktivt du vil bidra med?

Lenke til kommentar

Denne tråden har gjort sitt, jeg foreslår at trådstarter tar kontakt med større bedrifter, Statoil o.l., for å høre om de kan bidra med noe.

Hvis jeg fjerner alt som er av spam i denne tråden blir jo hele tråden borte - Så jeg stenger den likevel.

Klager tas, som vanlig, pr PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...