Arve28 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Er på jakt etter et kabinett som støyer lite og med grei luftgjennomstrømning. Ville du valgt et av de under og hvorfor? Cooler Master Stacker Kabinett Sort Gigabyte 3D Aurora Lian Li PC7ASCAND Lian Li PC6070BSCAND Thermaltake Armor Thermaltake Kandalf Sort Thermaltake Xaser Tsunami Thermaltake Shark Silverstone SST-TJ06S Miditower Antec Sonata II Antec P180 Andre kabinetter jeg ikke har tenkt på? Endret 29. mars 2006 av Arve28 Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg ville gått for et kabinett av lian li. Har selv et pc-6099b. Er utrolig bra. Kan anbefales med glede! Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Lian Li 6070B scand! Nå må jeg innrømme at jeg ikke gadd å se på de andre kabinettene siden du ikke hadde linker til de da. Men se hvor stilrent det Lian Li kabinettet er! Så kan du enda få kjøpt deksler til cd rom'en og minnekortlesere som matcher kabinettet! Dessuten så er det jo bare suveren kvalitet på de da! Edit: Kom litt vell mye med her... Endret 30. mars 2006 av T_Trosten Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 helt avhengig av plass og alt. jeg har lian-li nå kjempe fornøyd med det. mye lettere og holde stilrent. Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg ville gått for Cooler Master Stacker Kabinett Sort fordi, det er enormt stort og kjempe bra til vannkjøling, det har bra luft stømning og du får noe som de fleste ikke har, nesten alle går for Lian Li, du finner mange som er helt like og like god kvalitet til mindre pris, folka betaler liksom 500kr mer enn nødvendig for at det skal stå Lian Li på kabinette dems...... Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg ville gått for Cooler Master Stacker Kabinett Sort fordi, det er enormt stort og kjempe bra til vannkjøling, det har bra luft stømning og du får noe som de fleste ikke har, nesten alle går for Lian Li, du finner mange som er helt like og like god kvalitet til mindre pris, folka betaler liksom 500kr mer enn nødvendig for at det skal stå Lian Li på kabinette dems...... 5853293[/snapback] jeg betalte 800kr for mitt lian li, pc7scand, mener du at det er mulig å selge det med gevinst for 300? er allerede strippa for funksjoner, og alt er av aluminium, hvis du visste noe om produksjonskostander ville du ikke uttale deg så dumt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Måtte jo blitt en av lian li kabbisene det.. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Lian-Li pc6070 SCAND eller Antec P180 for min del. Test av Lian-Li PC6070Scand Test av Antec P180 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg gikk for dette fra Lian Li. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Jeg gikk for dette fra Lian Li. 5888608[/snapback] Mod`en din er skikkelig fin Snekker`n Den lille kjempen.. Endret 8. april 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Cooler Master Stacker. Har det selv og er meget fornøyd med det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Stacker er nok et av de bedre av årsaker tidligere nevnt. Personlig kommer jeg neppe til å kjøpe Lian-Li kabinett igjen med det første da de stort sett bare er overprisede kabinetter med samme funksjonalitet som man finner i andre kabs. Positivt med Lian-Li er at de alltid har full alum. konstruksjon. Vet ikke hvordan det er med feks. Stacker her... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Joda Stackern er å annbefale,har selv brukt det. Fordelen med Lian Li er vekten i all hovedsak, samtidig er Lian Li veldig stilrene og problemfrie kabinetter. Det blir her som med feks bilkjøp, du betaler litt ekstra for stil/kvalitet . Lenke til kommentar
sjekkih Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Antec P180 er fett en annen test her: http://www.pc-modders.com/modules.php?name...=article&sid=16 det har følger med bra vifter i det og det har bra kjøling.. dette er og fett og ikke så dyrt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303823 CoolerMaster Cavalier 3, men jeg veit ikke så mye om det bortsett fra at det er robust alu og ser fett ut men det er så mye spess som de andre da.. Endret 12. april 2006 av sjekkih Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Antec P180 orker ikke å være utro mot min kjære Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Thermaltake Armor Trykker på bestill selv nå, valgt grunnet: - Pris - Billig (i forhold til det man får) - God lufting - Kult - Lett (Silver versjonen) - Tommy Endret 2. januar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 skal kjøpe meg thermaltake armour, d er d råeste kabinettet jeg har sett(ikke hjemmelagd), bra kvalitet er d også Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ville valgt et av Lian Li kabinettene jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå