Gå til innhold

Hvilken av disse kabinettene ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et kabinett som støyer lite og med grei luftgjennomstrømning.

Ville du valgt et av de under og hvorfor?

Cooler Master Stacker Kabinett Sort

Gigabyte 3D Aurora

Lian Li PC7ASCAND

Lian Li PC6070BSCAND

Thermaltake Armor

Thermaltake Kandalf Sort

Thermaltake Xaser Tsunami

Thermaltake Shark

Silverstone SST-TJ06S Miditower

Antec Sonata II

Antec P180

Andre kabinetter jeg ikke har tenkt på?

Endret av Arve28
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lian Li 6070B scand! :w00t: Nå må jeg innrømme at jeg ikke gadd å se på de andre kabinettene siden du ikke hadde linker til de da. Men se hvor stilrent det Lian Li kabinettet er! Så kan du enda få kjøpt deksler til cd rom'en og minnekortlesere som matcher kabinettet! Dessuten så er det jo bare suveren kvalitet på de da!

Edit: Kom litt vell mye med her...

Endret av T_Trosten
Lenke til kommentar

Jeg ville gått for Cooler Master Stacker Kabinett Sort fordi, det er enormt stort og kjempe bra til vannkjøling, det har bra luft stømning og du får noe som de fleste ikke har, nesten alle går for Lian Li, du finner mange som er helt like og like god kvalitet til mindre pris, folka betaler liksom 500kr mer enn nødvendig for at det skal stå Lian Li på kabinette dems......

Lenke til kommentar
Jeg ville gått for Cooler Master Stacker Kabinett Sort fordi, det er enormt stort og kjempe bra til vannkjøling, det har bra luft stømning og du får noe som de fleste ikke har, nesten alle går for Lian Li, du finner mange som er helt like og like god kvalitet til mindre pris, folka betaler liksom 500kr mer enn nødvendig for at det skal stå Lian Li på kabinette dems......

5853293[/snapback]

jeg betalte 800kr for mitt lian li, pc7scand, mener du at det er mulig å selge det med gevinst for 300? er allerede strippa for funksjoner, og alt er av aluminium, hvis du visste noe om produksjonskostander ville du ikke uttale deg så dumt

Lenke til kommentar

Stacker er nok et av de bedre av årsaker tidligere nevnt. Personlig kommer jeg neppe til å kjøpe Lian-Li kabinett igjen med det første da de stort sett bare er overprisede kabinetter med samme funksjonalitet som man finner i andre kabs. Positivt med Lian-Li er at de alltid har full alum. konstruksjon. Vet ikke hvordan det er med feks. Stacker her...

Lenke til kommentar

Antec P180 er fett en annen test her:

http://www.pc-modders.com/modules.php?name...=article&sid=16

det har følger med bra vifter i det og det har bra kjøling..

dette er og fett og ikke så dyrt:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303823

CoolerMaster Cavalier 3, men jeg veit ikke så mye om det bortsett fra at det er robust alu og ser fett ut :D men det er så mye spess som de andre da..

Endret av sjekkih
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...