karl hungus Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 god morgen maskina mi hadde stått og lasta ned fra edonkey hele natta som den pleier, men i morges ble jeg m¢tt med en ekkel blå skjerm hvor jeg skimta "pfn list corrupt" f¢r systemet reboota. noen som har idéer om hva det kan skyldes? kan det ha noe med ram-brikka jeg satt i for en uke siden? sys: Amd Thunderbird 1Ghz Asus A7V 384 MB SDRAM 40GB IBM 7200 UDMA100 Leadtek GF2MX (men skjermen er veldig fin) takk! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Fant en del info om ditt problem, Men det var win2k og du sier ikke vilket os du bruker. http://www.google.com/ [ endret av Kjetil Lura den 2002-09-26 14:02 ] Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 herregud, det var visst litt tidlig på "morgenen" det her, unnskyld Kjetil: jeg bruker Windows XP Pro SP1 Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 hmmm, etter å ha lest litt rundt omkring kan det virke som om den rammen jeg fikk så billig ikke var så billig likevel... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hva slags RAM kjører du? Jeg har twinmos PC2700 (2*256 og 1*512) og jeg har hatt samme problem som deg men på win2k... Hmmm, når jeg tenker meg om kan det ha vært siden siste RAM-brikke at en del problemer starta (bl.a. denne BSOD) Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 vel, jeg har no billig noname dritt-sdram... forklaringa ligger nok der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå