Jalladoode Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ok, endurance øker hvor mye helse du får og styrke gjør at du kan bære mer, men det ser ikke ut som det betyr noe for skade på våpen. Noen som har noe konkret informasjon? Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) hvis du bruker for eksempel blade vil hvor mye skade du gjør øke hvis du øker i strenght...mener og huske at alle har en betydning for forskejellige ting innen kamp osv.. Endret 28. mars 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Står ikke alt dette i manualen? Jeg er uansett sikker på at strength gjør at du skader mer. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg er da ganske sikker på at du får opp en tooltip vedsiden av stasten du holder musepekeren over når du er på level up screenen. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Goz skrev: Jeg er da ganske sikker på at du får opp en tooltip vedsiden av stasten du holder musepekeren over når du er på level up screenen. 5828855[/snapback] Jepp, jeg har sett de ja... Poenget er at skaden med våpen øker nesten ikke når jeg berserker +60 strength gir +1 skade (wow!). Jeg testa ved å jukse til meg 200 strength (som er max), og gikk da opp med +2 skade. Eneste vitsen med å øke styrke når du lvl'er blir jo bare å kunne bære mer da. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 det er de små marginenen som teller ikke vet jeg, men mulig det vil ha større utslag senere i spillet med bedre våpen ? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Mulig det er våpen du må ha x strenght for å få bruke da? sånn er det iallefall med magier, der du må ha nok magica Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 vargaz skrev: Mulig det er våpen du må ha x strenght for å få bruke da? sånn er det iallefall med magier, der du må ha nok magica 5830461[/snapback] Jepp, du må ha nok strength til å bære det. Samme med armor. Enhver mygg kan bruke heavy armor og den verste tohånds klubba i dette spillet, så lenge han kan bære det. Poenget er at det er skills som bestemmer hvor mye skade du gjør med våpenet, strength betyr nesten ikkeno. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 strength= hvor mye du kan bære, fatuige og hvor mye skade du gjør med mele våpen(øks og sverd) Agility=hvor mye fatigue og hvor mye skade du gjør med bue. det er de 2 tingene som styrer hvor mye skade du gjør med ting. med magi er det spell'n og ikke noe annet som avgjør skaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå