gamesman Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 hei jeg har en Compaq Deskpro en series k500/10 nor 500 mhz og lurer på om du vet om en måte jeg kan få overklokket den jeg har 512 mb ram sdd ram og gf2mx 32mb. hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Kast den og bestill helt ny. Compaq og Ibm er det mest uduglige som overhodet finnes av maskine. Har (I garasjen et sted) en lignende og jeg tror ikke det gikk ann å gjøre det fra biosen ihvertfall. Kanskje hvis du laster ned en ny version... Men tviler på det. Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Den eneste måten å klokke sånne OEM maskiner på er å bruke programmer som foreksempel SoftFSB(links anyone?) :smile: [ Denne Melding var redigert av: DeltaVifte på 2001-12-06 22:23 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 de kan klokkes :wink: se manualen til hovedkortet på compaq.com -har ikke prøvd, men det står en del jumper innstillinger, så ved å finne punktene på hovedkortet, så..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå