Gå til innhold

nett spillet nordicmafia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du bugs? Jukse til seg penger?

Det er ikke lov... :mad:

5828421[/snapback]

ja! hadde en bruker der på som æ hadde 7 mill på å kommet mæ ganske høyt opp i rang men så har nån vært på den sikkert stjelt alle pengene å skifta passord på den :( å æ kontakta in-game suport der! men dem har ikke svart enda å d e flere daga siden! så æ får ikke tilgang til den lenger! å kan ikke trykke på glemt passord heller for trur dem tok msn min å for æ va litt dom å hadde samme passord så d e å litt kjipt :( så derfor vill æ ha nån små knep til nordicmafia :cool:

Lenke til kommentar
Mener du bugs? Jukse til seg penger?

Det er ikke lov... :mad:

5828421[/snapback]

ja! hadde en bruker der på som æ hadde 7 mill på å kommet mæ ganske høyt opp i rang men så har nån vært på den sikkert stjelt alle pengene å skifta passord på den :( å æ kontakta in-game suport der! men dem har ikke svart enda å d e flere daga siden! så æ får ikke tilgang til den lenger! å kan ikke trykke på glemt passord heller for trur dem tok msn min å for æ va litt dom å hadde samme passord så d e å litt kjipt :( så derfor vill æ ha nån små knep til nordicmafia :cool:

5828492[/snapback]

Det Joakim sier nå er helt sant :(

Lenke til kommentar

Men du skal ikke klare å bli hacket hvis du ikke gir bort ditt eget passord.... :no:

Juksing er fortsatt ulovlig selv om det er surt å tape. Jeg ble assassin, 100mill på konto. PANG. Død. Jukser jeg? NEI!

Så for all del spill ærlig selv om det kan være kjedelig.

Lenke til kommentar
Men du skal ikke klare å bli hacket hvis du ikke gir bort ditt eget passord.... :no:

Juksing er fortsatt ulovlig selv om det er surt å tape. Jeg ble assassin, 100mill på konto. PANG. Død. Jukser jeg? NEI!

Så for all del spill ærlig selv om det kan være kjedelig.

5828572[/snapback]

spilte ærlig men såva d en dom sån lure ting! men æ drit i pengene som va på den brukeren som æ mista! vill bare ha den tilbake men dem på in-game suport klare jo ikke å svare

Lenke til kommentar
In-game-support er noen supportgakkakker. Har aldri hjulpet meg heller. Start heller på nytt og jobb deg oppover igjen! ;)

5828642[/snapback]

d e jo d æ har gjort! men vill bare ha litt penger så æ kan starte hasj plantasje å alt d produserte 6 kg før

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...