Gaupa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei Har akkurat kjøp en ny PC. Den fungerer fint som bare det, bortsett fra en liten ting. Hver gang jeg skal sjekke mail får jeg "Connection to mail.online.no timed out", ett nanosekund etter jeg har trykt på "get mail". Må spamme mange ganger, så kommer det til slutt. Har brukt Thunderbird i over ett år og aldri hatt slike problemer tidligere. Kun på denne PCen. I og med at jeg får meldingen såpass raskt vet jeg jo at det ikke er noe galt med mail.online.no, men en eller annen innstilling. Har brukt de samme innstillingene som jeg har brukt før, og prøvd å endre "connection timeout" til 120 sekunder, uten at det hjalp. Jeg har tilogmed formatert og lagt inn Windows på nytt uten hell. Noen som vet hva som er galt? Har et MSI K8N Neo4-hovedkort. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har du samme problemet med andre e-postklienter? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) det er vel pop.online.no for mail inn, og så smtp.online.no som er mail ut hos telenor. Endre på det så slipper du den meldingen. Endret 29. mars 2006 av sesteen Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Fortsatt samme problem. Har ikke prøvd noen andre e-post-klienter. Skal prøve Outlook Express nå. Ser ut til at det funket bra der. Men jeg er jo så glad i Thunderbird! Endret 28. mars 2006 av Gaupa Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Da er det vel muligens fordi at de riktige portene og sikkerhetsinstillingene ikke er satt i thunderbird. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 En eller annen latterlig brannvegg ala Norton eller annet som sperrer ? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 http://kb.mozillazine.org/Timeout_on_dual_core Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 http://kb.mozillazine.org/Timeout_on_dual_core 5830968[/snapback] Takk, det funket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå