Gå til innhold

hva er ditt yndlings våpen i cs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AWP ^  :hrm:  :p

Jeg liker colt og deagle best.

6473662[/snapback]

Hehe :D Awp er digg, men det er feigt hvis du står et sted og camper hele tiden. Burde bare storme, selv om man har awp :D

Begynt å like awp og deagel i det siste!

men colten med silencer er en stor favoritt ;)

6473667[/snapback]

Colt er også veldig digg, hvis du liker kjapp recoil og masse spraying.

spray 'n' pray :cool:

Lenke til kommentar
hmm.... Colt og DgL...

Treffer liksom aldri med ak  :roll:

6515724[/snapback]

Siden du ikke klarer å bruke fullstendige navn på våpen i CS så må du være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

Lenke til kommentar
hmm.... Colt og DgL...

Treffer liksom aldri med ak  :roll:

6515724[/snapback]

Siden du ikke klarer å bruke fullstendige navn på våpen i CS så må du være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

6515998[/snapback]

:!: Morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...