Gå til innhold

Respons på webdesign

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før det første synes jeg du ikke burde bruke flash.

Flash bør kun brukes der det er nødvendig å bruke flash og hvor det ikke finnes andre bedre alternativer.

Jeg synes menyen og headeren var veldig pene og passet bra.

Men alt som er under menyen syns jeg blir litt tamt. Du bør bruke sterkere farger og lage større kontraster.

Overskriftene bør ikke stå så nærme den blå/grå/fiolette linjen og teksten på "les mer" linken bør være mindre.

En annen ting jeg savner er en overskrift som viser hva dette webområdet handler om f.eks. "... sin blogg/hjemmeside"

Lenke til kommentar

Problemet når du lager slike mockups er at det er vanskelig å få det til å stemme med looken du faktisk får med html. Det går kjappere å bare begynne.

Flash: Spørs hva målet ditt er, hvis du vil ha googlebot på besøk er det tåpelig, hvis du bare skal vise siden til venner så spiller det egentlig ingen rolle, men det er litt bortkastet. Vanlig tekst ser mye proffere ut.

Ellers så flyter jo nettet over med poengløse geocities-hjemmesider da.. Men siden din er jo litt mere nyttig hvis målet er å få vist fram ting du har laget... :thumbup:

Lenke til kommentar

Pen nok, men ikke no super duper design...så ut som siden var laget litt uten egentlig å ha noe mening. Altså har du ikke noen idè om hvordan designet skal være, blir det vannskelig å få det bra.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger

Jeg skal nok ikke ha den fonten der nei, Det blir annerledes når jeg først får den i html/css.

Jeg skal fikse det over til html/css/php nå, så bytter jeg tekst og tekstfarge...

Kommer ut med nytt utkast om noen dager...

Takk, Mvh Mr Chief

Lenke til kommentar
Takk for svar

Jeg har endre litt nå:

t_328.gif

5828887[/snapback]

Mye bedre, men fortsatt noen mangler.

Jeg synes f.eks. at den røde skriften ikke passet så godt.

Midstilt overskrift er heller ikke noe å rope hurra for. I hvert fall ikke i en liste med artikkler.

Og overskriften (på artikkelen) er fortsatt litt langt unna brødteksten/ingressen.

Lenke til kommentar

Greit oppsett men som vanlig klager jeg på typografien. Forferdelig font, forferdelige overskrifter med enda værre font og en meny som ikke henger på greip. Syns det er for lite samspill mellom header og resten av siden.

... men det er en fin header da, uten at den egentlig sier meg noe om deg eller hva du interesserer deg for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...