Ola92 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei! Jeg har brukt dette programmet veldig lenge og er fornøyd med alt. Det jeg lurte på er om det fins noe sånt til PDA(som kan ringe til normal telefon)? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg spør litt om programmet jeg... - Kan man ringe til vanlige telefonnummer? - Fungerer det i Norge også? - Koster det ingenting det 1. minuttet? - Hva koster det etter 1. minutt? - Må man fylle inn noe bankkort-info ved nedlastning? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg spør litt om programmet jeg... - Kan man ringe til vanlige telefonnummer? - Fungerer det i Norge også? - Koster det ingenting det 1. minuttet? - Hva koster det etter 1. minutt? - Må man fylle inn noe bankkort-info ved nedlastning? 5828556[/snapback] Man kan ringe til normale telefoner (helt gratis), men ikke over hele Verden Det fungerer i Norge Samtalen avsluttes automatisk etter 1.minutt, men du kan kjøpe kredit på hjemmesiden : www.voipbuster.com Nei, man må ikke fylle inn bankkort-info ved nedlasting! Håper dette hjelper! Men vet noen om et sånt program til PDA? Det hadde vært ganske bra om noen hjelper meg med dette, fordi jeg kan bruke det når jeg er i Sverig e og skal ringe til Norge og jeg kan bruke det som Walkie-Talkie . Lenke til kommentar
stclem Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 phonzo.no er IP telefon som du får kjøpt for 100 kr til pda og ppc. Deretter ringer du meget billig til hustelefoner. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 www.woize.com fungerer også. Og Skype finnes jo for PDAer. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 www.woize.com fungerer også. Og Skype finnes jo for PDAer. 5858633[/snapback] Jeg har skype! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Velkommen til klubben. Sjekk denne linken: http://www.skype.com/download/skype/mobile/ Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei!Jeg har brukt dette programmet veldig lenge og er fornøyd med alt. Det jeg lurte på er om det fins noe sånt til PDA(som kan ringe til normal telefon)? 5828040[/snapback] Har lastet ned dette programmet, men hvordan skal jeg få til å ginge et minutt gratis til vanlige telefoner? Jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 jeg har brukt VOIPSTUNT en stund nå. ringer gratis til hustelefon til så og si helle verden .. skjønner det ikke siden telenor ska jo ha sin del av kaka når de bruker dems nett men klager ikke på at d er gratis for å si det sånn det står at skal betale 10 euro depositum men d har jeg ikke gjort og jeg ringer gratis for det Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 OK. Dette så merkelig ut. Sammenlign denne med denne. (og undersøk strukturen på sidene og linkene).... Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 merkelig. kan det være at de har forkjellige abonnement .. uansett ringer gratis Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Er det noen som greier å ringe til mobil gratis? Edit: Fant ut at det ikke gikk ann... Endret 24. juni 2006 av Petterahl Lenke til kommentar
carwash Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Man kan fint ringe gjennom voipstunt/voipbuster/enavde14andreheltlikeoperatørene med en hvilken som helst sipklient. For windows mobile har jeg fått det til å fungere med Sjphone (er vel samme klient som phonzo selger med sitt abb.) Det burde i teorien også fungere sammen med nokia EXX og N80 som har innebygd wlan og sipklient. Merk at betingelsene og prisene og hvilke land som er gratis på de forskjellige operatørene skifter omtrent daglig. For tiden gjelder det vel at pengene du lader opp konto med løper ut etter 120 dager. Simen Lenke til kommentar
adale Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Man kan fint ringe gjennom voipstunt/voipbuster/enavde14andreheltlikeoperatørene med en hvilken som helst sipklient. For windows mobile har jeg fått det til å fungere med Sjphone (er vel samme klient som phonzo selger med sitt abb.) Det burde i teorien også fungere sammen med nokia EXX og N80 som har innebygd wlan og sipklient. Merk at betingelsene og prisene og hvilke land som er gratis på de forskjellige operatørene skifter omtrent daglig. For tiden gjelder det vel at pengene du lader opp konto med løper ut etter 120 dager. Simen 6395358[/snapback] Jeg har forsøkt med Nokia E61. Det går ikke, og jeg tror jeg vet hvorfor. Det står på Nokia sine sider at den foreløpig ikke støtter STUN, som er en NAT metode for å komme gjennom en brannmur. Det står at støtte vil komme i 2006. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har forsøkt med Nokia E61. Det går ikke, og jeg tror jeg vet hvorfor. Det står på Nokia sine sider at den foreløpig ikke støtter STUN, som er en NAT metode for å komme gjennom en brannmur. Det står at støtte vil komme i 2006. 6460843[/snapback] Du burde uansett klare å ringe ut uten STUN om jeg ikke husker helt feil. Du kan jo uansett bare prøve å koble deg forbi NAT-et og rett på nett for å se om det fungerer. Simen Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Hei!Jeg har brukt dette programmet veldig lenge og er fornøyd med alt. Det jeg lurte på er om det fins noe sånt til PDA(som kan ringe til normal telefon)? 5828040[/snapback] Har lastet ned dette programmet, men hvordan skal jeg få til å ginge et minutt gratis til vanlige telefoner? Jeg får det ikke til. 5869760[/snapback] Du må skrive +47 (Norge) også skrive tlf nr. Du må også ha en mikrofon for å snakke tilbake Lenke til kommentar
adale Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har forsøkt med Nokia E61. Det går ikke, og jeg tror jeg vet hvorfor. Det står på Nokia sine sider at den foreløpig ikke støtter STUN, som er en NAT metode for å komme gjennom en brannmur. Det står at støtte vil komme i 2006. 6460843[/snapback] Du burde uansett klare å ringe ut uten STUN om jeg ikke husker helt feil. Du kan jo uansett bare prøve å koble deg forbi NAT-et og rett på nett for å se om det fungerer. Simen 6460937[/snapback] Men voipstunt/voipbuster/ sine innstillinger er jo bl.a STUN-server. Skal se nærmere på det. I denne artikkelen står det dessuten at det er vanskelig og at STUN ikke støttes: http://english.martinvarsavsky.net/fon/i-g...hrough-sip.html hilsen Atle Lenke til kommentar
adale Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nokia's handsets are designed to use a local SIP server and so don't support STUN nor ICE. That's why they can't handle the dynamic portforwarding of NAT properly. At least when there's more than just one phone connected to a hotspot RTP-communication will fail. Further the only two supported codecs, G.729 and G.723 provide relatively low voice quality due to their low bandwidth (5,3 and 8 KBit/s). I doubt Nokia will make the VoIP functionality useable for end-customers and so throw away with their biggest customers, the network operators. There's nothing left but developing an own VoIP client that supports STUN and so will work on FON hotspots. kilde: ukjent Lenke til kommentar
m3 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 OK. Dette så merkelig ut. Sammenlign denne med denne. (og undersøk strukturen på sidene og linkene).... 5870404[/snapback] Grunnen er at de er begge eid av betamax-gruppen. Kilde: Hegnar online Lenke til kommentar
adale Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har forsøkt endel nå.. Forsøkte tjenesten www.sipdiscount.com uten hell. Telefonen blir bare ikke registrert registrert. Har forsøkt public username bare "username" og "[email protected]. det er visst forskjell på Public username og Username i Nokia E61 innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå