cyc Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hei. Har noen klart å se en dvd film på dette hovedkortet uten skipping i frames? da snakker jeg om 800 mhz versjonen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 ITX er en standard på størrelse og form akkurat som ATX. Det finnes altså mange forskjellige. Lenke til kommentar
cyc Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 OK. Jeg mente Via sitt mini-itx hovedkort. Dette heter vel Epia 800 Jeg har aldri hørt om andre enn Via som selger mini-itx hovedkort. Lenke til kommentar
Pinhead Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Er jo ikke akkurat så veldig vanskelig å gjette seg til at det er VIA sitt ITX hovedkort med integrert 800 MHz prossessor han mener. Har ikke prøvd dette kortet selv, men hvis du leser denne reviewen så ser du at han ikke fikk noen problemer med frame skipping eller lyd under DVD avspilling. Flere reviews kan finnes her. Riktingnok håndplukket av VIA selv. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det HK'et der har jeg lest om ett par steder og konklusjonen var at det duge til enkel kontorbruk. Til Divx og DVD avspilling skal den være udugelig. Telcontar Lenke til kommentar
glabba Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Noen som vet om disse er kommet til Norge ennå? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det er flere her inne som har kjøpt det. Ta et kjapt søk (jeg husker ikke i farta) så finner du det nok. ::Dan Lenke til kommentar
cyc Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Ja du får kjøpt det på http://www.databutikken.com 1200 spenn. Men pass på, det er ikke den ideale boksen for multimedia. Divx funker fint som fly i bsplayer (ikke i andre spillere) Men dvd har jeg enda til gode å se uten at den skipper frames. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 snart kommer nytt mini itx kort fra via med 933c3 cpu og ddr ram. tror den heter epia2,sjekk http://www.mini-itx.com Lenke til kommentar
cyc Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Da har jeg forresten fått det til. BSplayer for divx Windvd for dvd Winamp for MP3 Nå har jeg hele CyCBoX'en i boks. Eneste som gjenstår nå er å mekke kasse til den. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Sitter her med min lille ITX, 800mhz, 1024mb ram, 64mb Geeforce 4... DVD, divX, mpeg, mp3... funker helt fint.. ingen frameskipping... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå