c-NOfx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hei. Har pinnacle studio 10 redigeringsprogram. Det klikker det suger det hakker og det er i grunn BARE feil med programmet. Har en bra pc som jeg bruker til redigering. Så jeg lurer på om det er noen som vet om et bra redigeringsprogram. å ikke pinnacle! har testet adobe premiere men det var ikke noe bra. så det beste videoredigerings programmet som finnes. håper at noen vet. Pfh takk ps` Pc kvallifikasjonene mine står i signaturen under her Endret 28. mars 2006 av c-NOfx Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) "Det beste redigeringsprogrammet som finnes" er det dessverre berre du som kan seie kva er, då ulike folk har ulike meiningar, og stort sett alle program kan gjere jobben rimeleg bra. For nokre anbefalingar kan du lese denne tråden, spesielt punkt 1, Innleiing. Endret 28. mars 2006 av incanus Lenke til kommentar
risbro Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har du husket at opgradere studio 10 til 10,5 ?? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 har testet adobe premiere men det var ikke noe bra. så det beste videoredigerings programmet som finnes. håper at noen vet. 5827961[/snapback] hehe, du burda kanskje lære deg å bruke programmet før du sier om det er bra eller ikke. Etter min mening er premiere og final cut best, men final cut er kun for mac. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Etter min mening er Sony Vegas 6 og Avid Express Pro HD de alle beste to programmer. Edit: 2300 innlegg Edit 2: Stikk og heng deg Leif Endret 7. april 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå