jarowo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hjelp! Jeg trenger hjelp til epost oppsett til Nokia 6280. Jeg bruker Chess som operatør- dette finner ikke Chess heller ut av... Noen som kan? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hjelp! Jeg trenger hjelp til epost oppsett til Nokia 6280. Jeg bruker Chess som operatør- dette finner ikke Chess heller ut av...Noen som kan? 5827920[/snapback] Hei Bruk dine innstillinger du har fra din e-post leverandør,de samme som du har på pc,jeg gjør det.Har Tele2,Chess abb.hent dine GPRS og wap fra Nokia sine sider til mob din.Det gjorde jeg,fungerer perfekt Endret 28. mars 2006 av smoker2 Lenke til kommentar
jarowo Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Hjelp! Jeg trenger hjelp til epost oppsett til Nokia 6280. Jeg bruker Chess som operatør- dette finner ikke Chess heller ut av...Noen som kan? 5827920[/snapback] Hei Bruk dine innstillinger du har fra din e-post leverandør,de samme som du har på pc,jeg gjør det.Har Tele2,Chess abb.hent dine GPRS og wap fra Nokia sine sider til mob din.Det gjorde jeg,fungerer perfekt 5829140[/snapback] Hvor legger jeg dem inn? Når jeg går på Epost innstillinger, får jeg beskjed om at: ingen innstillinger funnet, kontakt tjenesteleverandør" Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 FÅTT DET TIL! 5833111[/snapback] Og hvordan gjorde du det? Jeg bruker også chess og får samme feilmelding... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå