Freedom1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 LOL til Bob92! Da lille Ole kom hjem fra skolen, sto faren og strøk skjorter "Jaja," sa lille Ole. "så er det to av oss som stryker" ^^ //Blarcky Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Yo momma's so stupid she wasn't even allowed into scoohl! Sa han. School. Kanskje meningen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Say no more... Priceless Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva kaller man en sykt dårlig vits? .... ingenting... det ville vært dårlig gjort å gjøre narr av noen som er syk. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvorfor jenter faker orgasme? Fordi de tror vi bryr oss Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det var en gang en mann som skulle mate endene. Plutselig kom en diger and og stakk av med hele brødet hans. Mannen ble så sint at han løp etter anda. Så snublet han og falt, pladask i vannet. Men vet dere hva? Det gjorde ingen ting det, for Obama ble president ^^ Lenke til kommentar
CatharinaS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Kanskje litt grov, litt ekkel... men alikevell jævlig morsomt! Hva er morsommere en å knulle en død bebi? Å knulle en død bebi i klvone-drakt. Endret 9. november 2008 av CatharinaS Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva heter Osama Bin Ladens sønn??? Sjoko Laden Hva heter Osama Bin Ladens musikalske onkel??? Ball Laden Hva heter Osama Bin Ladens glemske fetter??? Hvorvardetjeg Laden Hva heter Osama Bin Ladens ene våpenbror??? Glemtå Laden Hva heter Osama Bin Ladens andre våpenbror??? Så Seå Laden Hva heter Osama Bin Ladens bestefar som levde på 40-tallet??? Aske Laden Alt tatt fra ikkepedia. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvor lærer haiene engelsk? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hai-School Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Får vel komme med en dårlig en jeg og da: Morra di er så stygg at jeg ikke orker å lage morra di-vits om hun. EDIT: Leif Endret 16. november 2008 av Lamb of God Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hva het moren og faren til Tarzan? Morzan og Farzan Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Og en tatt litt tidligere fra tråden: Hva heter Bin ladens komiske bror? Mr. Bean Laden Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det var to tomater som gikk over veien. Plutselig ble den ene kjørt over. Da sa den andre, and I quote:"Come on, ketchup!". hohohoho Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Det var en gang to tomater som skulle over en vei. Den ene, som gikk først, fortet seg over veien idet det kom en bil. Da sa den andre: Idiot, du ødela nettopp hele vitsen! Endret 16. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvorfor kom ole for sent til skolen? For han ikke hadde mount og flightmasteren var drept. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 de fins veldig mange elendige på NEttby! Han: Endelig! Dette øyeblikket har jeg ventet på lenge! Hun: Forstyrrer jeg? Skal jeg gå igjen? Han: NEI! Hva tenker du på? Jeg grøsser ved tanken! Hun: Elsker du meg? Han: Selvfølgelig. Hele dagen og hele natten! Hun : Har du noensinde vært meg utro? Han: NEI! ALDRI! Hvorfor spør du om noe sånt? Hun: Har du lyst til at kysse meg? Han: Ja, hver eneste gang jeg har mulighet for det! Hun: Kunne du finne på at slå meg? Han: Er du gal? Du vet hvordan jeg er! Hun: Kan jeg stole på deg? Han: Ja! Hun: Kjære SYV ÅR SENERE: Les teksten nedenfra og oppover Lenke til kommentar
someOen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Okokokok folkens, denne her er best. To muslimer går langs veien ein dag det regner masse. Så kjem ein bil og køyrer i ein sølepytt sånn at det spruter på dem og de blir våte og skitne. Så seier han eine til han andre: "Skal me gå og ta eit islamabad?" ... xD Endret 16. november 2008 av someOen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg.. tok den ikke Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Islambad er det de kaller "det siste badet" eller noe sånt. Det er det noen gjør før de skal begå selvmord, for å renske sjelen. Det er en symbolsk handling. Ihvertfall sånn jeg har forstått det. Redigert: Bare så det er klart, gjelder for det meste muslimer Endret 17. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå