Freedom1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Svensken, dansken og nordmannen skulle på telttur, men når de kom fram til stedet de skulle campe, fant de ut at noen hadde stjålet teltet deres. - En, sa svensken.. - To, sa dansken.. - Tre, sa nordmannen.. Og vips, så hadde de telt til tre! lol, ler meg skakk! /Blarcky Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vet ikke om denne er tatt(er ikke så fristende å bla igjennom over 90 sider) Hvorfor kan ikke jeg harke når Morten Harket. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Her er en vits: Davidsen! Og enda en vits: Katta med slips! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Håper det er lov med Engelske vitser og. Ok, here goes: What did the fish say when he swam in to a concrete wall? Dam! What is the likeness between a budweiser and making love in a canoe? Fucking close to water! Endret 26. september 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Konge vitser, Oppslagsverk. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) -Har du anmeldt han? -Hvem? -Han som kjørte over trynet ditt! ha ha ha Endret 26. september 2008 av molletrollet11 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Plutselig oppdaget Per at han hadde glemt noe. Han hadde jo ikke utseendet med seg! Endret 28. september 2008 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Plutselig oppdaget Per at han hadde glemt noe. Han hadde jo ikke utseendet med seg! lol'd Jon fikk ikke flere apekatter hjem. Alle var blitt kjørt på søppeldynga...Jon ble så lei seg at han skrelte seg noen bananer og drakk nudler Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Alle barna gikk hjem bortsett fra Ahmed. Han ble sendt tilbake til Pakistan. Edit: Håper ingen tar spøken rasistisk. Den er ikke ment sånn. Endret 28. september 2008 av The Wanker Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 -Har du Hyrokortison? -Nei, men Shell-kort i Drammen Ler meg skakk Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hørt om den smarte svensken? Ikke jeg heller... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Whanna see dårlige vitser? Ta en titt på mine nylige innlegg... Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen jeg fant på i farta x) Hva sa den ene snømannen til den andre? Her lukter det gulrot gitt. Hva sa den ene sjømannen til den andre? Her lukter det gulrot gitt. og.. Det var en gang en tiss, en bæsj og en promp. Så skulle bæsjen gå over veien. Men så kom det en bil. Så sa tissen, Kom An ketchup. Fordi det sto en trollmann på andre siden av veien som gjorde bæsjen om til ketchup. og.. Du er så stygg! Du bør ikke få unger, da vil ungene bli stygge å få en stygg barndom! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pessimisten er han som sier: Det kan ikke bli verre enn dette! Mens optimisten er han som svarer: Å jo da, bare vent! //Blarcky Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lille Ole stod ved elvebredden. Plutselig hoppet han ut i vannet. En mann kom løpende til og spurte: "Hvorfor i all verden gjorde du det?" "Jo," svarte Ole "det er jo fryktelig varmt i dag, og jeg tenkte derfor at det kunne passe med en avkjølende dukkert." Da lyste mannen opp og sa: "Okay!" Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Morra di er så gammel at hun ammer tørrmelk. Hvordan lager man "Monolitten" i Somalia? Slenger en loff på toppen av en flaggstang. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hvorfor kan ikke A være Å, når NRK? ha... ha...? Endret 9. oktober 2008 av Braekke Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) YO MOMMA'S GALORE!!! Yo momma's so fat she uses a microwave for a bleeper! Yo momma's so ugly her reflection moves! Yo momma's so fat scientists are worried about the tectonic plates! Yo momma's so fat she has her own field of gravity! Yo momma's so fat she's bodybuilding just by lifting her arms! Yo momma's so fat she uses a car as a computer mouse! Yo momma's so fat she could replace the weight pendulum in Taipei 101! Yo momma's so fat the Earth draws closer to the sun a kilometer a year! Yo momma's so fat she risks being pulled into steady orbit caught between the gravity of the Earth and the centripetal force! Yo momma's so ugly that any deep-sea creature can become Miss World! Yo momma's so stupid she tries to plug the hamster into the computer and use it as a makeshift mouse! Yo momma's so stupid she uses Internet Explorer! Yo momma's so stupid she can be considered an American! Yo momma's so stupid she baffles psychologists! Yo momma's so stupid she can't operate an iphone! Yo momma's so stupid she radiates a field that lowers peoples IQ! Faen jeg kjeeeeeeder meg.....helg.....fire og en halv time....helg....... EDIT: Kom over denne! http://www.neatorama.com/2008/10/10/physic...ked-into-a-bar/ Endret 10. oktober 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Om et vannglass fylt halveis opp: Pessimisten: Dette glasset er halvtomt! Optimisten: Dette glasset er halvfullt! Ingeniøren: Dette glasset er dobbelt så stort som det trenger å være! Lenke til kommentar
SE Laffen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du er så feit at du har din egen prikk på verdenskartet! Mordi er så feit at når hun går nedover gaten med en gul frakk roper folk, Taxi! Taxi! Du er så feit at du bruker Orions belte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå