Bytex Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) To tomater sitter i kjøleskapet. Den ene sier "Fy faen så kaldt det er her!" Så svarer den andre "WoW! En snakkende tomat!" Laugh or die. Endret 11. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Rickman Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har De bil? -Nei, men jeg har hatt. Hvilken type da? -Flosshatt! ------------------------- Har De hund? -Nei, men jeg har hatt. Hvilken type da? -Flosshund! :!: Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva drev Jesus med for å holde seg i form ? Han drev med Pontius Pilates ------------------------------------- Hva sa svensken da Jesus gikk på vannet ? Titta, han kan inte simma! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hva er yndlingsdrikken til emoer? SuiCIDER! Endret 12. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 hva kalte jesus faren sin? Gudfaren Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Skal jeg fortelle en vits? Katta med slips! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har De bil?-Nei, men jeg har hatt. Hvilken type da? -Flosshatt! ------------------------- Har De hund? -Nei, men jeg har hatt. Hvilken type da? -Flosshund! :!: Hahahahahahahahaha!!!!!!11!!one11!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vet dere hvorfor føtter lukter så ille? Fordi de vokser ut av rompa. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det var en gang to kuer som sto på en eng, så falt den ene, så synes den andre. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Mars kan bety to ting Han som sa det mener naturligvis mars måned, men det kan også oppfattes som en planet <{POST_SNAPBACK}> Nei, det har ingenting med planeten å gjøre. Vitsen har bare ikke noe poeng, bortsett fra det helt absurde. Jeg lo i alle fall av den :!: tror det har noe med att han sier "din" å gjøre. "Når skal du kjøpe datamaskinen din?" Lenke til kommentar
presets Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vet ikke om dette er yo mama eller om vitsen er skrevet opp. Men har ikke hørt den før ihvertfall. Yo mama so fat, when she is photographed and you load the pictures up on the computer, it takes the entire HDD. Morra di har så slappe pupper at når hu tar av seg BHen så må hu bruke vernesko. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 *Skriver alle de patetiske yo mama vitsene som eksempel på sykt dårlige vitser* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ønskereprise: Det var en gang en fyr som var veldig glad i Elvis, han hørte på Elvis hele tiden, 24 timer i døgnet. I tillegg kjøpte han alt som kom av Elvis merchandise, om det så var Elvisklokker eller Elvisdrakter så måtte han ha det. Etter å ha levd slik i et par år så fant han ut at han begynte å få ganske dårlig råd, han hadde tatt opp mange lån for å kjøpe alle tingene som han ville ha, og det var nå på tide å betale lånene tilbake. Etter å ha tenkt en stund kom han frem til en løsning som han syntes virket veldig god, han kunne jo skaffe seg en leieboer! Dagen etter satte han en annonse i avisa: "Søker leieboer, det er det samme om du er svart, hvit, dame, mann, homo, hetero, kommunist, nasjonalsosialist, gammel, ung eller en kombinasjon av disse. Det eneste kravet jeg setter er at du må like Elvis, for jeg hører på Elvis hele dagen!" Etter en stund fikk han sin første henvendelse, det var fra en ung mann som var ute etter et rimelig sted å bo. "Men dette kan vi jo ordne, hvis du liker Elvis selvsagt!" Sa utleieren. "Jeg elsker Elvis, Elvis is the king!" fikk han som svar. Så den unge mannen flyttet inn og de bodde sammen i en måned, etter det klarte den unge mannen å høre en eneste Elvistone igjen, han hadde blitt så lei! Utleieren var fast bestemt på at han skulle klare å få en leieboer og satte inn den samme annonsen på nytt. Igjen fikk han en henvendels og igjen spurte han om han likte Elvis. Som han andre svarte leieboeren at han elsket Elvis. Akkurat som han første personen så holdt også han ut i en måned, og etter det klarte han ikke å høre en eneste Elvistone igjen! Utleieren begynte å bli ganske desperat, men bestemte seg for å gjøre et siste forsøk. Nok en gang satte han inn en annonse i avis hvor han presiserte at leieboeren måtte like Elvis. Når det hadde gått en stund fikk han en telefon fra en litt eldre herremann: "Vel, jeg er ikke interessert i å leie, men jeg har et forslag til deg. Jeg er en trailersjåfør og kjører rundt med varer, kan ikke du flytte inn i traileren sammen med meg, så kan vi kjøre rundt og høre på Elvis hele dagen? Det blir billig for oss begge, og jeg får en person å prate med" Utleieren likte forslaget veldig godt og flyttet inn i traileren sammen med denne ukjente personen. De kjørte varer over hele landet, paller med øl, kaffe og hva det enn måtte være. Så plutselig en dag kjørte de en haug med tomater, så falt det to tomater av og de bestemte seg for å krysse veien. På vei over ble den ene overkjørt, så sa den ene til den andre: "Come an catch up!" Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 *For å gjere ein kort vits lang...* Øhh... Måtte berre le litt der... :!: Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hørt om bonden som hadde en avfære med kua si? hørt om fjortizn sm hadde aidz ? azz Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva får du om du krysser et tusenben og en papegøye? En Walkie talkie! Hah. Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Pikk og Pakk skulle ta bussen en dag. De fant begge et sete fremme i bussen, og satte seg ned. Etter noen holdeplasser begynte bussen å bli svært så full, og da en gammel "fin" frue ikke fikk sete sa Pakk. "Pikk, nå må du reise deg slik at den pene damen får en plass å sitte." Endret 19. juli 2008 av Fizzwidget Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fjernet en vits som var støtende. Fint om man holder seg i skinnet og ikke poster de groveste vitsene/sammenlikningene her. Denne posten skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hva får du om du krysser en klovn og en bakterie? Syk humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå