Pjolter Knicksen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Alle barna var døde, untatt Live. Hu var i live. Hva med å lage en litt mer pervers versjon? Alle barna var døde, untatt Jan. Han var i Live.. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vil du høre resten? Runk katta til presten.... Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det var en gang, så ble det en korridor! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hørt om svensken som spiste grøt? Han fikk seg en på tygga! Lenke til kommentar
Andrea_Solaris Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vet du hvorfor alle svensker er så flate i bakhodet? -de får dolokket i hodet når de drikker vann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kva er 99 på fransk? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nøffetinøff Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva er melk som har stor massetetthet? OST! Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Alle barna het Ole, uten at Per, han het Kari. Endret 1. mai 2008 av Royboytoy Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det var en gang, så ble det en korridor! den var faktisk dårlig men bra Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Alle barna het Anders unntatt Bob, han spiste is. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Alle barna het Anders unntatt Bob, han spiste is. Satser på at den er dedikert til meg! Alle barna het Jonas, utenom Jonas for han het Jonas også.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva sier Tommy Sharif til hundene sine? Dekk! Den er så utrolig dårlig Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 – Når jeg brøler, blir alle i skogen redd, sa bjørnen! – Det er da ingenting, sa løven. Når jeg brøler, blir de enda reddere. – Vås, sa kyllingen. Det er ikke noe. Når jeg nyser, tror hele verden at de vil dø! ------------ To kompiser var ute og luftet hundene sine en lørdagskveld. Den ene hadde en Labrador, og den andre en Chihuahua. Det var varmt, og strupene til karene ble etter hvert svært så tørre. Da de rundet et hjørne fikk de se en bar. Fyren med Labradoren sa til kompisen : "La oss gå inn der og ta oss noen halvlitere!” "Ja, det hadde vært fristende, men vi kommer jo ikke inn der med hundene.." "Ingen fare. Bare gjør som jeg," sa retrievereieren. Tok på seg et par solbriller, og strena mot døra. Han ble selvfølgelig stoppet. "Du kommer ikke inn her med hunden", var beskjeden han fikk. "Jammen, det er førerhunden min skjønner du." Fyren slapp selvfølgelig inn. Så var det kompisens tur. På med brillene, og mot døra. "Du kommer ikke inn her med hunden!" "Men jeg er blind, og det er førerhunden min.." "En chihuahua? Som førerhund?" "Chihuahua? Faen, har de gitt meg en chihuahua...." Begge er vel fra tull.no om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 hva er toppen av forvirring? to blinde og nakne homofile i et badekar fult av smultringer og pølser Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor kan ikke jeg hoppe når Jens Stoltenberg? Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 det var en gang to dysletiske tomater som gikk over en vei plutselig ble den en påkjørt, så sa den andre kom an Kenneth :!: Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvorfor kan ikke jeg hoppe når Jens Stoltenberg? Skjønte den ikke Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vil du høre en vits? - Katten med slips :):) Hørt om mannen som kunne gå på tunga? - Nei? - Nei, ikke jeg heller ..... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Alle barna var døde, untatt Live. Hu var i live. Hva med å lage en litt mer pervers versjon? Alle barna var døde, untatt Jan. Han var i Live.. Ehh... lol, søstera mi heiter Live... Men uansett: Det var ein gong to tomatar som gjekk over ein veg. Den eine kom seg over... Og den andre kom seg over... (?! wtf ?!) Då sa den første tomaten: Ååå! No ødela du heile vitsen... Edit: Eg har ein følelse av at den der var GRUSOMT dårlig... Men men... Endret 10. juni 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Alle barna var døde, untatt Live. Hu var i live. Hva med å lage en litt mer pervers versjon? Alle barna var døde, untatt Jan. Han var i Live.. Ehh... lol, søstera mi heiter Live... Jeg heter Jan Endret 11. juni 2008 av -stiaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå