Laserbeam Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 -Linux er mest utbredt i Antarktis. -Åja? Da heter vel også alle pingvinene Tux da. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨Lærer: I norge har vi demokrati... Blondine utbryter: Hvorfor har vi ikke fullversjonkrati da? Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Dette er likner vel mer en gåte, ikke rassistisk ment i det hele tatt. Fjern den hvis noen føler seg støtet Broren min kom med denne midt i julemiddagen, og hele crewet begynte å le En pakistaner og en blondine hopper fra et fjell, hvem lander først? Svar; Hvem bryr seg? Tihi Endret 24. desember 2007 av Haglo Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Siste nytt: Stort tap i dyslektikerforbundet i dag da de i årets utflukt bestemte seg for å hoppe fra fly i flatskjermer. Garantert tatt før! Andre dyslektiker-vitser? (No offence til dere dyslektikere der ute altså.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Slapp av... De skjønner den ikke Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 "Hørt om mannen som brant seg på kokeplata?" På kokeplata! :!: Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Slapp av... De skjønner den ikke Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HÆHÆHÆHÆ! Årets! Ler så jeg griner! Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ''Vet dere hvorfor katten klorte grisen i øynene? Fordi grisen slikka på ballene til katten!!! Hehehahahahehehe... Det var en spøk'' Sånne vitser forteller en klassekamerat av meg hele tiden! -.- De inneholder som oftest verdensrommet, griser, katter, og kjønnsdeler. Noen ganger dukker det også opp en ulv. Han avslutter alltid med det kjente, ''Det var en spøk, jeg lagde den selv'' Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Walken : I met this HUGE....Irish Italian....jolly son-of-a b***h.... He made a science collecting jokes ! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) EDIT: Den ble litt for grov, så jeg fjerner den... Endret 3. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Alle barna var mestre i å rape... Lise kunne berre fise... Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 "Noen ganger må man bare bite i det sure eplet." Sa kjerringa, og heiv presten i elva! Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Må man, så må man sa mannen, og dreit i kjeften på kona Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En liten gutt løper til moren sin og sier:«Mamma, mamma, min søster har mensen!» Moren ser forskrekket på gutten og svarer: «Hvordan i all verden vet du det gutten min?» Gutten sier raskt: «Fordi det smaker blod av tissen til pappa!» hahahahahaha men syyyk syyyyk vits Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) husker ikke om det er på dårlige eller gode vitser disse her er postet, men satser på at det ikke blir dobbelt-posting nå hva er toppen av nytelse? jo smøre snoppen inn i nugatti og gå naken gjennom en barnehage Hvordan vet du at vennen din er homo? -Det smaker bæsj av kuken hans. bedre me 2 på 6(år) som blør enn ei på 14 som har gjort det før Endret 10. januar 2008 av Nixax Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bedre me 2 på 6(år) som blørenn ei på 14 som har gjort det før Alt under 12 tar vi med vold. Dess nærmere null, dess trangere hull. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet du hvilken internasjonal dag det er i dag?Verdens miljødag! Ja, vet du hvilken internasjonal dag det var i går, da? ...nei....... Alzheimerdagen........ Skjønte ikke den , men jeg lo noe voldsomt Lenke til kommentar
username882 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Presten gikk opp på prekestolen... Også datt han ned. Ganske moro første gangen hvis noen forteller den på en bra måte =D Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Til alle oss elektronikkfolk der ute : Hva sa spolen til kondensatoren? Vil du være med på impedansen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvordan brekker du nesa på ei blondine? Du blotter kuken under et glassbord. Alle barna lekte i veien untatt Frode, for han hadde bilspor i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå