thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Oioi, den var stygg :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 En liten gutt løper til moren sin og sier:«Mamma, mamma, min søster har mensen!» Moren ser forskrekket på gutten og svarer: «Hvordan i all verden vet du det gutten min?» Gutten sier raskt: «Fordi det smaker blod av tissen til pappa!» haha, jeg ble litt småkvalm... Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 En meksikaner og en afrikaner satt i en bil. Hvem kjørte? Politiet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hva hét Hellen Kellers førstefødte? HRRRRRRRRNNNN Visste du at Hellen Keller hadde en trehytte? Ikke hun heller. Hvordan gjør du om oppvaskmaskina til en snøplog? Gir henne en spade. Hva er forskjellen på den forrige paven og Madeleine? Paven døde jomfru. Endret 9. november 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 En meksikaner og en afrikaner satt i en bil. Hvem kjørte? Politiet Hehe, sitter i fransken her å kjeder meg... god start på dagen... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 En liten gutt løper til moren sin og sier:«Mamma, mamma, min søster har mensen!» Moren ser forskrekket på gutten og svarer: «Hvordan i all verden vet du det gutten min?» Gutten sier raskt: «Fordi det smaker blod av tissen til pappa!» Den var litt stygg! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg kan også en stygg en: Hvordan vet du at vennen din er homo? -Det smaker bæsj av kuken hans. (Det var noen som sa her en dag at deg ikke er homsette å knulle en fyr i ræva så lenge ballene ikke klasker borti, stemmer dette?) Endret 10. november 2007 av Hanky_ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nei, homo er han uansett, i alle fall bi... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Allerede tatt, men litt annerledes: Og så var det Elgen som svømte over bekken for å bli Rein, men da han kom opp igjen blei han skutt og da var det Hjort, og da han kom på bordet var han Rådyr. Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hva er likheten mellom en sitron og en pære? Begge er sure, untatt pæren. SSSSSuper dårlig humor........................HAHAHAHHAHA noe for meg Allerede tatt, men litt annerledes: Og så var det Elgen som svømte over bekken for å bli Rein, men da han kom opp igjen blei han skutt og da var det Hjort, og da han kom på bordet var han Rådyr. HAHA Profilbildet ditt... var det avnskelig å putte sennepsflaska oppi ræva pån eller ? Lenke til kommentar
Dim Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Her er en, en kompis sa til meg, morsam? Hva er forskjellen på mensen blod og sand?.. Du kan ikke gurgle sanden. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kva er likheiten på ein hane? Beggje beina er like lange, spesielt det venstre ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Alle var i hagen bortsett fra Karl I Hagen - HAGEN! *Dårlig* Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du hørt om den elgen som hang opp ned? fordi han trudde at han var skogens kongle Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, den har jeg hørt om. Har du hørt om den paranoide dyslektikeren? Han trodde at han fulgte etter noen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Trenger en liten dårlig vits til en sang. Det er en som skal si den imellomtiden av et vers, for å få opp stemninga! Kom IGJEN! Give me some bad jokes! Takk! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Når du kommer til refrenget, rop "syng med". Ha avtalt på forhånd at en i salen roper tilbake: "vi kan den ikke vi heller!" Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Når du kommer til refrenget, rop "syng med". Ha avtalt på forhånd at en i salen roper tilbake: "vi kan den ikke vi heller!" Hehe :!: Flere gode ideèr? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gidder ikke å lese 85 sider, så jeg slenger inn en allerede å ha lest 2 sider jeg. To tomater satt oppe i et tre. Så falt den ene ned, men det gjorde ikke noe, for hans onkel i Amerika hadde en blå sykkel! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gidder ikke å lese 85 sider, så jeg slenger inn en allerede å ha lest 2 sider jeg. To tomater satt oppe i et tre. Så falt den ene ned, men det gjorde ikke noe, for hans onkel i Amerika hadde en blå sykkel! Det har allerede vært timillionerethundretusenogfemti vitser av den sorten. Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå