General_Skurf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 haha smått er godt uten dott Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Må man, så må man, sa mannen og smalt et hagleskudd i kneet sitt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg tror jeg har den herifra (forumet.. tror ikke den er fra tråden da..) 2 kompiser i trettiårs alderen møttes ved en dagligvare butikk. Den ene kompisen ser på bilen til den andre. En god del blader og kvister lå over panseret, riper i lakken og bulker var det også. "Men hva i all verden har du vært ute for da?", sier den ene. "Nei, jeg kjørte på en pakistaner", sier den andre "Pakistaner? Jeg snakker om bilen din jeg. Hvordan forklarer du "pakistaner" med den skraphaugen av en bil du har igjen?". "Du skjønner det", sier den andre. "Han prøvde å stikke av inni en skog.." Den var litt rasistisk for noen Men det forandrer ikke på faktum at den er morsom (synes jeg da) Har høyrt den før, men då var det svigermor i staden for ein pakistanar. Men den er framleis morosam. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 2 duder i fengselet: -Jeg gjorde det perfekte mord. -Hvaforno?! 3 personer så deg, det lå blod, hår og bankkort etter deg på åstedet, og du vil være i fengsel resten av livet? -Jeg knerta svigemor. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 What do you use to blindfold a Chinese guy? Dental Floss Lenke til kommentar
Enticon Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 2 duder i fengselet: -Jeg gjorde det perfekte mord. -Hvaforno?! 3 personer så deg, det lå blod, hår og bankkort etter deg på åstedet, og du vil være i fengsel resten av livet? -Jeg knerta svigemor. n00b tatt fra Rutetid! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Haha, den der "Hvorfor har julenissen så store baller? Fordi han kommer bare en gang i året var best! Fant den her i tråden! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 det var en gang.. så ble det en korridor! (sitter og ler av den for ingenting ennå) Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kelner - Ska det vära potatismos eller hur? Norsken - Du, jeg tror jeg tar en hur jeg. :!: Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Haha, den der "Hvorfor har julenissen så store baller? Fordi han kommer bare en gang i året var best! Fant den her i tråden! aehaehh funny Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 det var en gang.. så ble det en korridor! (sitter og ler av den for ingenting ennå) Den er fantastisk. --- Hvorfor kan ikke jeg le, når Erlend Loe? Hvorfor kan ikke jeg hoste, når Morten Harket? Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det var en gang Så gikk vi i den Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 det var en gang.. så ble det en korridor! (sitter og ler av den for ingenting ennå) Den er fantastisk. --- Hvorfor kan ikke jeg le, når Erlend Loe? Hvorfor kan ikke jeg hoste, når Morten Harket? Haha, husker en gang jeg ikke kom på Morten Harket's etternavn "Ååå, han hete noe sånt Morten Hostet, eller Morten Hikstet, eller Morten Gjespa, Morten Nøys, eller Morten Spydde! Nei, jeg husker faen ikke jeg...." Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) lille kari kari var på kino. plutselig stakk en gammel mann hånden opp under skjørte hennes. da lo kari kari for det var jo ikke der popcornet var en dag gikk lille Kari-Kari en tur ute i skogen. Plutselig kom det en diger mann, og begynte å kle av henne alle klærne. Men DA lo Kari-Kari, for hun visste jo at klærne hennes ikke kom til å passe til han! En dag var Kari-Kari ute i hagen og husket. Da sa moren til Kari-Kari: - Nå må du ikke huske for høyt da, Kari-Kari, slik at naboen kan se trusa di! Men DA lo Kari-Kari, for hun hadde jo ikke no truse på seg! Endret 7. november 2007 av downsattack Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hahaha, de var jo nesten litt bra ;P Kari-Kari ftw! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hahaha, de var jo nesten litt bra ;P Kari-Kari ftw! Ja, fleire! Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hahaha, de var jo nesten litt bra ;P Kari-Kari ftw! Ja, fleire! hehe. Syntes det selv! Har ikke fler dessverre! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) hahaha, de var jo nesten litt bra ;P Kari-Kari ftw! Ja, fleire! hehe. Syntes det selv! Har ikke fler dessverre! Då googler me det. ------------------------------ Kari-Kari sto i dusjen, plutselig kom det en fremmed mann inn. Men Kari-Kari bare lo, for ho visste at det ikke var nok shampo til begge to. Kari-Kari var på telttur. Midt på natta kom det en mann inn i teltet hennes. Men Kari-Kari bare lo, for hun visste at det ikke var et tomannstelt. Kari-Kari gikk tur i skogen, så kom en ekkel mann og ba henne ta av seg alle klærne. Men Kari-Kari bare lo for hun visste at det ikke var leggetid ennå. Kari-Kari var ute og gikk på en vei. Plutselig kom det en bil med en mann og dro henne inn i bilen. Men da lo bare Kari-Kari for hun hadde ikke haiket! Kari-Kari satt på do og bæsjet, så kom det en stor stygg mann inn til henne. Men da lo bare Kari-Kari for det var jo ikke nok dopapir til dem begge. Edit: Ein til: Kari-Kari og moren var på togstasjonen. Plutselig så Kari-Kari ei krone ligge nede på skinnegangen og spurte moren om hun ville hente den for henne. Akkurat da moren var nede for å hente krona, kom det et tog og kjørte over moren. Men Kari-Kari bare lo for det var bare ei bruskork. Endret 7. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hehe. de er jævlig morsomme Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 En liten gutt løper til moren sin og sier: «Mamma, mamma, min søster har mensen!» Moren ser forskrekket på gutten og svarer: «Hvordan i all verden vet du det gutten min?» Gutten sier raskt: «Fordi det smaker blod av tissen til pappa!» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå