Wiciwato Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Her er en jeg fant opp, den er ganske god. Jeg datt en gang på bakken, men da sa Julie: Godt gjort! Så det gjorde ikke noe, siden det var godt gjort. Sorry for at hele den aller første setningen kan høre ut som en vits. Det er bedre å ha vann i munnen, enn å a munnen i vannet Det er bedre å ha en smiley på hodet, enn å ha hodet av en smiley Endret 31. august 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Adam og Eva satt oppi et tre Så datt Adam ned Men det gjorde ikke no det Fordi Eva hadde Gule sokker. Endret 31. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Disse har jeg funnet opp selv: Det er bedre å sei hei til tissen, enn å tisse på haien Det er bedre å tisse på skuffa, enn å skuffa tissen Det er bedre å kjefte på tissen, enn å tisse i kjeften Det er bedre å tisse på graven, enn å grave tissen Det er bedre å tisse på nissen, enn å ha nissen oppå tissen 9398629[/snapback] Har vi ikke en egen tråd for sånne vitser? Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) to frimerker satt oppi et tre. så kom en annen traktor forbi, men den kunne heller ikke svømme! Endret 5. september 2007 av vaffel1 Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) 4 maur gikk på en rekke.... den første mauren sa "jeg har 3 maur bak meg"... Den 2 mauren sa "jeg har 2 maur bak meg" Den tredje mauren sa " jeg har en maur bak meg" Den fjerde mauren sa " Jeg har 4 maur bak meg!" Åssen kan det ha seg?? svar Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han JUGDE!! ta med en til da... Et eple, så bannan! jeg slo tåa, så lofoten TØØØRRE VITSER :S Endret 5. september 2007 av MainG Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Flere tørre vitser: Bakeren var på loffen og da kom politiet og Kneip'n. Så var det gartneren som ikke kunne bli med kollegaene på puben etter arbeid, fordi han skulle rake veien hjem. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tre tomater gikk over en vei, og så kom det en lastebil og moset dem alle sammen. Da var det ingen som sa noe Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) to frimerker satt oppi et tre. så kom en annen traktor forbi, men den kunne heller ikke svømme! 9428146[/snapback] Den tok jeg ikke. Endret 6. september 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Gamer_girl Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hva sa den ene ledningen til den andre? For en spennende dag xD 5830634[/snapback] faktisk ja, passer under denne tråden iallefall Endret 6. september 2007 av Gamer_girl Lenke til kommentar
Gamer_girl Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Må vel slenge meg på med et biddrag Det var engang en mann med topp fiskeutstyr som sto ved elven og fisken, men mannen fikk ikke noe fisk så han ga opp. Senere kom en gutt med en kvist og et snøre. Han fikk heller ingen fisk 5934553[/snapback] Den var fin Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 to frimerker satt oppi et tre. så kom en annen traktor forbi, men den kunne heller ikke svømme! 9428146[/snapback] Den tok jeg ikke. 9438224[/snapback] Det er ikke noe å forstå. Det som er poenget. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 to frimerker satt oppi et tre. så kom en annen traktor forbi, men den kunne heller ikke svømme! 9428146[/snapback] Den tok jeg ikke. 9438224[/snapback] Det er ikke noe å forstå. Det som er poenget. 9438403[/snapback] HAHA! Da så Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Her er en vits jeg ble fortalt for noen år siden når jeg en gang var med i korps og var på seminar: Det var en gang at det satt to greyhounder (veddeløpshunder) på en bar og snakket om sine løp. - Den første sa: "Det var en gang at jeg ledet hele løpet, men i siste sving før mål kjente jeg med ett at det stakk i høyre bakben. Noe som førte til at jeg tapte løpet." - Da sa den andre: "Merkelig. Nesten akkurat det samme hendte meg. En gang ledet jeg ôg hele løpet, men på siste langside kjente jeg at det stakk i høyre bakben. Noe som førte til at jeg også tapte." Ved ett av nabobordene var det en hest som hadde hørt hele samtalen og som nå gikk bort til de og sa: "Akkurat det samme har hendt meg. Det var en gang jeg ôg ledet helt frem til siste runde og plutselig kjente noe som stakk i høyre bakben. Noe som førte til at jeg også tapte" Da snudde hundene seg mot hverandre og den første sa: "Så rart. Hesten kan snakke". Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 to melkekartonger gikk over en vei så ble den ene påkjørt så sier den andre kom igjenn milky way Lenke til kommentar
The X smasher Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Alle barna var smarte untatt morten :!: Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ikke rasistisk, men en i klassen hadde en "veldig morsom" vits. han utlending å sa det akkurat slik som jeg skriver det nå: "ale jenteene kune spile fotbal untatt håvard". altså alle jentene kunne spille fotball untatt håvard. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ikke rasistisk, men en i klassen hadde en "veldig morsom" vits. han utlending å sa det akkurat slik som jeg skriver det nå: "ale jenteene kune spile fotbal untatt håvard". altså alle jentene kunne spille fotball untatt håvard. 9474538[/snapback] Vil ikke akkuratt si at du skriver bedre en som som går i klassen din... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) ikke rasistisk, men en i klassen hadde en "veldig morsom" vits. han utlending å sa det akkurat slik som jeg skriver det nå: "ale jenteene kune spile fotbal untatt håvard". altså alle jentene kunne spille fotball untatt håvard. 9474538[/snapback] Vil ikke akkuratt si at du skriver bedre en som som går i klassen din... 9475460[/snapback] Du kan vel ikke akkurat.. klage? Endret 13. september 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du mener vel "Du kan vel ikke akkurat klage"? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ikke rasistisk, men en i klassen hadde en "veldig morsom" vits. han utlending å sa det akkurat slik som jeg skriver det nå: "ale jenteene kune spile fotbal untatt håvard". altså alle jentene kunne spille fotball untatt håvard. 9474538[/snapback] Vil ikke akkuratt si at du skriver bedre en som som går i klassen din... 9475460[/snapback] Du kan vel akkurat ikke klage? 9477479[/snapback] Lol, jeg ble Eid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå