Laserbeam Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 At jeg orker skrive noe her .. ^^ Tror du på spøkelser? Nei, men jeg har sett ett.. ........ 9247701[/snapback] Annen vri: Person 1: Har du sett et spøkelse? Person 2: Nei, men se deg i speilet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hahahah Alle barna skreiv dikt, uten om Geir, fordi han kunne ikke rime Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Før hette eg Michelin, men det var berre eit dekknavn. HAHA Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvordan skal du få en nordlending til å kurre som en due? Si til ham: "Se en billig hore" Hvor nordlendingen vil svare : "Kor kor kor?" 5993942[/snapback] Genial Rasisme? HAhahahah! Håper det var ment som humor, skal vi ta en østlending da? skal vi sjekke åssen det blir: Hvordan skal du få en østlening til å kurre som en due? Si til ham: "Se en billig hore" Hvor østleningen vil svare : "Hvor, hvor, hvor?" 5994601[/snapback] Eid Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Så så, mine små barn, Uchiha rydder opp med årets dårligste vits: To appelsiner sto på en bru, plutselig falt den ene ned og ropte hjelpesløst "HJEEELP HJEEELP, jeg drukner!" Så skriker han på brua tilbake "Ro ned, du kan jo bare... skrelle deg en appelsinbåt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Moderator slettet en post som ikke inneholdt noen vits, men istedet angrep en annen bruker. Geir Lenke til kommentar
Muse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Alle barna fjertet, bortsett fra Henrikke, hun gjorde det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Alle barna lekte terrorister utenom sissel, hun var gissel.. Men seriøst altså: To dyslektiske tomater gikk over en vei, så ble seff en påkjørt. Da sa den andre "Kom an, Kenneth!" Vet ikke om jeg skal grine eller le.. Endret 15. august 2007 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 To ballonger var ute i ørkenen og fløy. Så sa den ene, -Pass opp for den kaktusen! Hvilken kaktussssssss...... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du vet du er feit når du veger 300kg. Du vet du er treig når du ikke springer fort. Alle barne het Per utenom Arne, h*n het Sissel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 What does an agnostic dyslexic do when experiencing insomnia? ANSWER: Sit up all night wondering if there really is a dog. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Å nei, han spiste benet mitt, hvordan skal dette gå?! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) det var en gang en araber, en kineser og en norske som var på en bar. etter en del øl kastet araberen glasset opp i luften og skaut glasset. kineseren og nordmannen lurte på hvorfor han gjorde det. da begynte araberen og skryte av alt glasset de har i Arabia, siden vi har så mye sand kan vi lage så mye glass som vi kan knuse. kineseren og nordmannen nikket og pratet videre. etter en del øl til kastet kineseren glasset opp og skaut det. araberen og nordmannen så litt rart på kineseren. i kina har vi så mye fabrikker at vi kan knuse 100 glass daglig og fortsett ha nok glass til neste deg. araberen og nordmannen så ned i glasset og nikket. etter en dal øl til kastet nordmannen opp glaset og skaut araberen og kineseren. etter på sa nordmannen i Norge har vi så mye invadere at om vi skyter et dusin om dagen kommer det 3 dusin nye. beklager om jeg såret noens følelser med denne vitsen. hvis jeg har gjort det vill jeg be om unnskyldning. Endret 18. august 2007 av ole_marius Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hørt om frukttyven som ble tatt på fersken? Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vil du høre en gåte? Bygg en flåte. Vil du høre en vits? En mann med tits. Improv. skills? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Vil du høre en gåte? Bygg en flåte.Vil du høre en vits? En mann med tits. Improv. skills? 9306200[/snapback] hahahha :!: :!: Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 "Hvorfor kan ikke jeg grine når fulen på den grønne gren?" Ahahahahah... Lenke til kommentar
ShadyFisk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det er kaldere på øret enn om vintern. Det er lenger til London enn med fly. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det er kaldere på øret enn om vintern. Det er lenger til London enn med fly. 9329016[/snapback] Øystein Sunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå