kloffsk Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan skal det rettferdiggjøre saken? Ungdommene på dette forumet er ikke akkurat kremen av norsk ungdom, og det faktum at en moderator går foran og kaller seg for "nazimod" gjør ikke saken mye bedre. Jeg har vokst opp i en jødisk tro, om jeg tror eller ikke får være min personlige sak. Personlig blir jeg ikke så støtt, men vil jo ikke påstå det er noen hyggelig affære. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan skal det rettferdiggjøre saken? Ungdommene på dette forumet er ikke akkurat kremen av norsk ungdom, og det faktum at en moderator går foran og kaller seg for "nazimod" gjør ikke saken mye bedre. jeg kan umulig tenkt meg han har ment det annet enn i en humoristisk setting. siden du kaller forumbrukere "ikke akkurat kremen av norsk ungdom" er du like diskriminerende selv. dette begynner å bli off topic så jeg ser gjerne at du starter en tråd om dette under Tilbakemeldinger eller tar det på PM. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Alle barna i gata hadde fine øyner, unntatt Kristina, hun var fra Kina. Alle barna gledet seg til sommerferien, unntatt Kai, han lå på sykehuset i Mai. Tørre Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hele diskusjonen ovenfor er den dårligste vitsen jeg har sett hittil i tråden... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Alle apene så ut som menneseker, untatt menneskene.. de så ut som aper. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Moren din har så dårlige vitser at hun ble sent til usa for å hjelpe folk med grusom overvekt. :!: Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hele diskusjonen ovenfor er den dårligste vitsen jeg har sett hittil i tråden... 8800803[/snapback] DEN er jeg med på.. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Kva er fin is på bokmål? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PEN IS Endret 15. juni 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Alle barna fikk ikke lov til å se på voksenfilmer på TV1000, untatt Ronny: Han hadde ikkte TV hjemme, så alt han kunne var å høre på radio Endret 24. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 veit du hva ei dama sier når a blir pult ta en som har stor kukk? svarer man nei: så sier en: jahha det var det jeg trodde :!: :!: Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hva gjør en emo når han har det fælt? Koser seg. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Måtte lese den flere ganger for å forstå den... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Kva er fin is på bokmål? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PEN IS 8871110[/snapback] Faktisk så blir det "fin is" her og. Vet dere hva det kalles når prinsen trekker snora? - Royal Straight Flush. Endret 27. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kva ligg på botn av havet og skjelv? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ET NERVEVRAK! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvorfor solgte svensken bilen sin? For å få råd til bensin Hvorfor solgte svensken tven? For å få råd til dvdspiller Hvorfor solgte svensken lampa? For å få råd til pære Ååå, detta er gøy Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 To tomater gikk over veien, plutselig ble den ene påkjørt. Så sa den andre: Koman, Geir. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 To tomater gikk over veien, plutselig ble den ene påkjørt. Så sa den andre: Koman, Geir. 9246737[/snapback] Neineinei. To tomater går over en vei, så kommer en bil, og han andre slenger seg av veien og akkurat unngår den. -Men faen, Geir! Du ødelegger jo hele poenget! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 At jeg orker skrive noe her .. ^^ Tror du på spøkelser? Nei, men jeg har sett ett.. ........ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 To tomater gikk over veien, plutselig ble den ene påkjørt. Så sa den andre: Koman, Geir. 9246737[/snapback] Neineinei. To tomater går over en vei, så kommer en bil, og han andre slenger seg av veien og akkurat unngår den. -Men faen, Geir! Du ødelegger jo hele poenget! 9247585[/snapback] Neineinei. Jeg har min egen versjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå