Fanta4free Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 To nyfødte lå på fødegangen og snakket sammen. Jenta: -"Jeg er jente." Gutten: -"Jeg er gutt." Jenta: -"Det tror jeg ikke på!" Gutten: -"Bare vent til sykesøstra har gått, så skal jeg jaggumæ vise deg det!" Sykesøstra går, gutten flår dyna til side og sier: -"Se sjøl: Blå sokker!" Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hva får du vis du krysser ein elefant med en kjendis? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ingenting. det går ikkje 8704336[/snapback] Dumbo er da en kjendis Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Alle barna kjørte 3-hjulssykkel, untatt Per Ove, han kjørte tanks Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 alle barna hadde navn untatt og alle barn lagde dikt untat Dalh for han kunne ikke rime Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hva får du vis du krysser ein elefant med en kjendis? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ingenting. det går ikkje 8704336[/snapback] Dumbo er da en kjendis 8730399[/snapback] dam Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Alle barna kjøpte ost på apoteket unntatt Lars Åge, han kjøpte melkebart på toget! Endret 4. juni 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Alle barna kjørte 3-hjulssykkel, untatt Per Ove, han kjørte tanks 8731493[/snapback] ka faen gjør den der på sykt dorlige vitser, den burde ligge på syyyyykt gode vitser :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det der er ikke vitser. Vær så snill, det blir for dumt. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nyhus, du blir da vant til det.. (Dessverre) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har klaga litt og litt siden side 17. eller noe i den gata, så jeg blir vist ikke det. Idiotiske meningsløse setninger, er hva det opplegget der er. De burde blitt slettet, og folk som fortsatt å poste de burde få advarsler. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Make moderator? Ja, jeg er veldig enig. Bare gitt opp klagingen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hørt om trærne som slåss? Det ble uavgjort, tre tre. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 To nyfødte lå på fødegangen og snakket sammen.Jenta: -"Jeg er jente." Gutten: -"Jeg er gutt." Jenta: -"Det tror jeg ikke på!" Gutten: -"Bare vent til sykesøstra har gått, så skal jeg jaggumæ vise deg det!" Sykesøstra går, gutten flår dyna til side og sier: -"Se sjøl: Blå sokker!" 8730231[/snapback] Haha, den der var jo bra :!: Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 To nyfødte lå på fødegangen og snakket sammen.Jenta: -"Jeg er jente." Gutten: -"Jeg er gutt." Jenta: -"Det tror jeg ikke på!" Gutten: -"Bare vent til sykesøstra har gått, så skal jeg jaggumæ vise deg det!" Sykesøstra går, gutten flår dyna til side og sier: -"Se sjøl: Blå sokker!" 8730231[/snapback] Haha, den der var jo bra :!: 8794807[/snapback] men det er tørr humor liksom sånn å var det som som var svaret og ikke det liksom Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 men det er tørr humor liksom sånn å var det som som var svaret og ikke det liksom Uno more time plezz, and in Norway thes time? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 To personangrep er slettet. Slikt vil vi ikke ha noe av. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du må gjerne mene det var personangrep, men min jødiske mor setter ikke pris på at du kaller deg for "Nazimod". For meg er dette et personangrep i like stor grad. Så - hvor er logikken, eh? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du må gjerne mene det var personangrep, men min jødiske mor setter ikke pris på at du kaller deg for "Nazimod". For meg er dette et personangrep i like stor grad. Så - hvor er logikken, eh? jeg tror ikke det finnes en moddis som ikke har blitt kalt nazimod av diverse brukere. hvis brukere har problemer med dette utrykket må de slutte å kalle oss det. siden du har jødisk mor er vel du også jøde så det blir vel et personangrep for deg også da vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå