Unlimited LTD Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ja det kan du tro! Det burde festes en merkelapp på som viser: Leses best kl. 02:00-06:00. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hm, "Det var en gang en fisk som satt på en eng, men det gjorde ingenting fordi det levde ei ku i Alaska". Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det var en gang, nå er den en korridor. To sandkorn var på tur i ørkenen da det ene sandkornet hvisker til den andre; "ikke se deg rundt, men jeg tror vi er omringet"! (Bad-am bam byssh) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Sann historie: En hai møtte en amerikansk sandsekk på veien til amerika: Hai: Hei sand Sanssekk: Hi. [hai] Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Morra di er så feit at når ho gikk forbi tv'en så gikk jeg glipp av to sesonger med hotel cæsar Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Har en laaaang en så dere må lese følge med på ALLE detaljene: En man som var Elvis fan skulle flytte ut og skulle finne en samboer. Han hadde alt muligt av Elvis for eksempel: Elvis tapet, Elvis dynetrekk, Elvis kler, Elvis talerkener og alt muligt. Så hengte han opp en plakat der det sto: "Leter etter samboer." En dag etter kom det en mann han kom med alle tinga sine og banket på. Når han kom inn så sa han at han skulle flytte ut fordi han andre var Elvis fan. Han måtte lage en ny plakat der det sto: "Leter etter samboer. Jeg er Elvis fan." Dagen etter kom det en annen mann. Når han kom så ville flytte ut fordi han var veldig Elvis fan. Han måtte lage enda en plakat der det sto: "Leter etter samboer. Jeg er veldig Elvis fan." Etter to veket var det ingen som hadde komt. Han gjikk til en bensinstasjon der en mann hadde en elvis trailermannen spurte om han ville sitte på og han sa ja. Mannen som kjørte hadde kjøpt seg en hamburger. Der var to tomater som han kastet ut av vinduet. Så sa den ene tomate "Koman Ketsjup" Det passer vel med et usakligt bilde også her så jeg poster dette Endret 20. mai 2007 av SIAS Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Øynene verker! Du skal få lov til å bli unnskyldt om du er dyslektiker. Om du ikke er det, kom deg på skolebenken gutt. Lenke til kommentar
Gjest marianna91 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 det var ein gang ei snegle og ett salatblad. ein dag mens snegla satt å spist på salatbladet spurt salatbladet snegla: "koffer spis du mæ?" da svart snegla: " fordi du e go!" hahah x) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hm? Nøtter seg i mellom: Hvorfor gnager du på deg selv? Fordi jeg er nøtt... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det var en gane som en liten gutt hadde. Han likte ikke den ganen. Derfor fikk han operert inn en bestefargane. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 De vitsene som kommer inn her nå er bare rent SPAM.... ....ta heller og post skikkelig. "Eli bakte kylling med vaffler" er IKKE en vits! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 ja, det er utrolig irriterende at folk med DÅLRIG humor poster bare masse crap her.. skjønner at det er dårlig-vitser-tråd, men uansett har alle vitser et poeng.. som hva er rødt og usynlig? ingen tomater Den var morsom! men mye annet er dårlig greier altså.. skjærpings Lenke til kommentar
Mathias_93 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Alle barna skrev dikt unntatt Ole, han kunne ikke rime... DøØøHH!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Alle barna grein, så knakk den... Lenke til kommentar
Line_93 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 det var en gang..... som ble til en korridor xD Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Alle barna het EliasMagne untatt PerOve, for han het BobKåre Alle barna hadde navn untatt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Alle barna fortalte elendige alle-barna-vitser som hadde blitt fortalt tusen ganger før unntatt tsg1zzn for han hadde litt vett igjen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Alle barna fortalte elendige alle-barna-vitser som hadde blitt fortalt tusen ganger før unntatt tsg1zzn for han hadde litt vett igjen. 8675028[/snapback] Bare quoter den fordi den var så utrolig dårlig. Eller, siterer for dere som er så nøye på at man overhodet ikke skal nevne et engelsk ord mens man snakker norsk. Endret 22. mai 2007 av chokke Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Eller, siterer for dere som er så nøye på at man overhodet ikke skal nevne et engelsk ord mens man snakker norsk. Kan jeg quote deg på det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Eller, siterer for dere som er så nøye på at man overhodet ikke skal nevne et engelsk ord mens man snakker norsk. Kan jeg quote deg på det? 8675894[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå