SilentAngel Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Greit at jeg drar en ny en? hehe Lettere enn den forrige da Professor Humle, som begynner å dra på årene, er etter hvert blitt ganske distre. En dag han var på vei til en forelesning, passerte han et rødt lys og svingte inn i en enveiskjørt gate i feil retning. En politimann som observerte det hele, gjorde ingenting. Hvorfor ble ikke professor Humle tatt? To paver møtes på en gate. Hva snakker de om? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ingenting. Det finnes bare en pave Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fordi Dr. Humle gikk til fots? Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fordi Dr. Humle gikk til fots? 8563698[/snapback] ja, nettopp altså... *prøve å finne en oppgave som ikke er for vanskelig men ikke for lett heller* Det er en vanskelig nok oppgave i seg selv Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor kan ikke jeg vokse når Jonas Gaar Støre? Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) 5 Hvofor-vitser : 1. Hvorfor kan jeg ikke renne når Deodorant? 2. Hvorfor kan ikke jeg helle, når Religiøse? 3. Hvorfor kan ikke jeg le, når Louis Saha? 4. Hvorfor kan ikke jeg kysse, når hele Norge har kyst? 5. Hvorfor kan ikke jeg være by, når Eirik Erdal? Endret 8. mai 2007 av SilentAngel Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Så har man de klassiske "Hvorfor kan ikke jeg hoste når Morten Harket" EDIT: Glemte en.. "Hvorfor kan ikke A være B når NRK" Endret 8. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor kan ikke jeg legge planen når Osama bin Laden? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fordi Osama la den før deg. Her er nokre eg har laga (mi heimeside ) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fordi Osama la den før deg. Her er nokre eg har laga (mi heimeside ) 8567981[/snapback] Anbefaler deg å ikke ha mobil nummeret ditt ute på nettet. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fjerna det nå... Gløymde at eg ikkje burde det, men det er lenge sidan eg lagde sida. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har du hørt om han som skulle opptre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han kom ikke opp for 4! Enn han som skulle nedtre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han døde Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Når det regner, da er gud pissed! (fant den på selv ) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Morra di er så feit at hu trenger et belte på størrelse med ekvator... 5954436[/snapback] Har du ikke hørt om moder jord? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 5 Hvofor-vitser : 1. Hvorfor kan jeg ikke renne når Deodorant? 2. Hvorfor kan ikke jeg helle, når Religiøse? 3. Hvorfor kan ikke jeg le, når Louis Saha? 4. Hvorfor kan ikke jeg kysse, når hele Norge har kyst? 5. Hvorfor kan ikke jeg være by, når Eirik Erdal? 8563827[/snapback] 5 til: Hvorfor kan ikke jeg dra når Claustrofobi? Hvorfor kan ikke jeg spise når A4 format? Hvorfor kan ikke jeg dra når Clausthaler? Hvorfor kan ikke jeg overta når Åge Hareide? Hvorfor kan ikke jeg få pils når ingefærøl? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 må bare ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Den ligger i dine innlegg hele tiden, helt til den ikke blir oppdatert på en god stund. Du kan alternativt legge denne tråden i "Mine favoritter" Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Den ligger i dine innlegg hele tiden, helt til den ikke blir oppdatert på en god stund. Du kan alternativt legge denne tråden i "Mine favoritter" 8617297[/snapback] OT: den ligger jo ikke i mine innlegg før jeg har skrevet i tråden Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Trodde du hadde skrevet i tråden før. Btw, denne tråden ligger i OT-baren Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Sparer denne tråden til jeg blir overtrøtt... :!: Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Sparer denne tråden til jeg blir overtrøtt... :!: 8622174[/snapback] Og du tror den blir noe bedere av den grunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå