chokke Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har vært på en hyggelig to ukers ferie til syden mens jeg reiste hjem ii går kveld. Ja? Man må jo ha ikke akkurat ha en IQ på 3 for å skjønne at man ikke kan være på ferie i to uker på en kveld. Hvis det finnes mennesker som ikke ser det skal de slaktes. Jeg har vært på en hyggelig to ukers ferie til syden men jeg reiste hjem ii går kveld. Komma før men. 8541176[/snapback] i i Slemme mannen! Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) dårlig vits, se denne her og btw så har jeg en vits: Alle barna traff propellen da de datt av båten untatt Ellen, hun traff ikke propellen Endret 5. mai 2007 av Wart1n Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 dårlig vits, se denne her og btw så har jeg en vits: Alle barna ungådde propellen da de datt av båten untatt Ellen, hun datt ikke :!: 8542048[/snapback] ...ungådde? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) dårlig vits, se denne her og btw så har jeg en vits: Alle barna ungådde propellen da de datt av båten untatt Ellen, hun datt ikke :!: 8542048[/snapback] ...ungådde? 8542120[/snapback] Haha lo mer av kommentaren til edge. :!: Ungådde. Endret 5. mai 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mener du sånn norskfaglig? Etter et "men" MÅ det komme noe motsatt. Så setningen din motsier seg selv. Er det noe sånt du er ute etter? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 En blind norrmann, døv danske og en svenske i rullestol stod utenfor en ønske grotte, vel vel tenkte norrmannen, dette må testes, gikk inn, ble borte i femten minutter og kom så ut og skrek "Jeg kan se, jeg kan se". Den døve dansken så dette spetakkelet av en gærning hoppe og hoje og tenkte som så at kanskje det var noe med det som fungerte og gikk inn i grotta, 30 minutter senere kom han ut, og visket til norrmannen "Ssssh, jeg hørte deg langt inn i berget jo". til sist trillet svensken inn i grotta, ble borte en time og kom ut og skrek "Kolla pojkar, nya hjul m. Bling-bling". Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 En halt mann, en blind mann og en naken mann gikk en tur. Den blinde mannen så en hare, den halte mannen løp og fanget den og ned nakne mannen puttet den i lomma... Hva var forklaringen..? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare tøv alt sammen..! :!: Lenke til kommentar
Krikky Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Alle barna var normale, untatt Arne. ------------------------------------------ Han var dum Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mener du sånn norskfaglig?Etter et "men" MÅ det komme noe motsatt. Så setningen din motsier seg selv. Er det noe sånt du er ute etter? 8542152[/snapback] Er det meg du referer til? hehe, hvis dt er.... feilen er at det er to i-er etter hverandre Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Lol.. Så det ikke før nå Her er en ny en: Her har du noe du kan bryne hjernen din på. Du kan gjerne gå gjennom dette flere ganger, men for å finne ut hva poenget er må du ikke bare tenke gjennom det en gang, men opptil flere ganger. Dette fordi det er noe du burde legge merke til. Det mangler nemlig noe her. Noe viktig mange ikke tenker over en gang burde være der. Det er ikke noe man merker ved bare et overblikk, men etter hvert kommer du til å oppdage det. Da kommer du til å utbryte: Å, jeg var dum, det var jo åpenbart. Men frykt ikke, for du og kommer til å oppdage det manglende. Og et lite hint: Ikke bry deg om betydningen. Det har ingen ting med dette å gjøre. Endret 7. mai 2007 av Fluesoppen Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Lol.. Så det ikke før nå Her er en ny en: Her har du noe du kan bryne hjernen din på. Du kan gjerne gå gjennom dette flere ganger, men for å finne ut hva poenget er må du ikke bare tenke gjennom det en gang, men opptil flere ganger. Dette fordi det er noe du burde legge merke til. Det mangler nemlig noe her. Noe viktig mange ikke tenker over en gang burde være der. Det er ikke noe man merker ved bare et overblikk, men etter hvert kommer du til å oppdage det. Da kommer du til å utbryte: Å, jeg var dum, det var jo åpenbart. Men frykt ikke, for du og kommer til å oppdage det manglende. Og et lite hint: Ikke bry deg om betydningen. Det har ingen ting med dette å gjøre. 8558938[/snapback] hehe, to muligheter: 1. Det som mangler er ... tingen som mangler det er liksom ikke beskrevet 2. Oppgaven/setningen man liksom skal se på... Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) omg. Har lest igjennom det 4 ganger. Hvis jeg har forstått det rett mangler det noe, jeg finner ikke noe som mangler O.o Edit: Det mangler en ting å mangle. Selvmotsigelse på en måte da egentlig ^^ Endret 7. mai 2007 av Lund- Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Betydningen? Men det står at du ikkje skal bry deg om den... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke noe oppgave, og det mangler faktisk noe. Det er helt logisk, men man merker det ikke med det samme. Hvis du vil ha en oppgave så er det å finne det som mangler. Og ingen har rett enda. Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke noe oppgave, og det mangler faktisk noe. Det er helt logisk, men man merker det ikke med det samme. Hvis du vil ha en oppgave så er det å finne det som mangler. Og ingen har rett enda. 8560787[/snapback] hmmm. den der var virkelig vanskelig men tok den til slutt må bare si at den der var veeeeldi slu! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er vel det at bokstaven s ikke er brukt i det hele tatt i avsnittet på forgje side. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva er rødt og usynlig? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ingen tomater. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er vel det at bokstaven s ikke er brukt i det hele tatt i avsnittet på forgje side. 8562087[/snapback] Riktig ;P Hva er grønt og usynlig? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En grønn usynlig marsboer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå