Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på en hyggelig to ukers ferie til syden mens jeg reiste hjem i

i går kveld.

Ja? Man må jo ha ikke akkurat ha en IQ på 3 for å skjønne at man ikke kan være på ferie i to uker på en kveld. Hvis det finnes mennesker som ikke ser det skal de slaktes.

 

Jeg har vært på en hyggelig to ukers ferie til syden men jeg reiste hjem i

i går kveld.

Komma før men.

8541176[/snapback]

i

i

Slemme mannen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dårlig vits, se denne her
og btw så har jeg en vits: Alle barna ungådde propellen da de datt av båten untatt Ellen, hun datt ikke :!:

8542048[/snapback]

...ungådde?

8542120[/snapback]

 

Haha lo mer av kommentaren til edge. :!: Ungådde. :D

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

En blind norrmann, døv danske og en svenske i rullestol stod utenfor en ønske grotte,

 

vel vel tenkte norrmannen, dette må testes, gikk inn, ble borte i femten minutter og kom så ut og skrek "Jeg kan se, jeg kan se".

 

Den døve dansken så dette spetakkelet av en gærning hoppe og hoje og tenkte som så at kanskje det var noe med det som fungerte og gikk inn i grotta, 30 minutter senere kom han ut, og visket til norrmannen "Ssssh, jeg hørte deg langt inn i berget jo".

 

til sist trillet svensken inn i grotta, ble borte en time og kom ut og skrek "Kolla pojkar, nya hjul m. Bling-bling".

Lenke til kommentar

Lol.. Så det ikke før nå :p

 

Her er en ny en:

Her har du noe du kan bryne hjernen din på. Du kan gjerne gå gjennom dette flere ganger, men for å finne ut hva poenget er må du ikke bare tenke gjennom det en gang, men opptil flere ganger. Dette fordi det er noe du burde legge merke til. Det mangler nemlig noe her. Noe viktig mange ikke tenker over en gang burde være der. Det er ikke noe man merker ved bare et overblikk, men etter hvert kommer du til å oppdage det. Da kommer du til å utbryte: Å, jeg var dum, det var jo åpenbart. Men frykt ikke, for du og kommer til å oppdage det manglende. Og et lite hint: Ikke bry deg om betydningen. Det har ingen ting med dette å gjøre.
Endret av Fluesoppen
Lenke til kommentar
Lol.. Så det ikke før nå :p

 

Her er en ny en:

Her har du noe du kan bryne hjernen din på. Du kan gjerne gå gjennom dette flere ganger, men for å finne ut hva poenget er må du ikke bare tenke gjennom det en gang, men opptil flere ganger. Dette fordi det er noe du burde legge merke til. Det mangler nemlig noe her. Noe viktig mange ikke tenker over en gang burde være der. Det er ikke noe man merker ved bare et overblikk, men etter hvert kommer du til å oppdage det. Da kommer du til å utbryte: Å, jeg var dum, det var jo åpenbart. Men frykt ikke, for du og kommer til å oppdage det manglende. Og et lite hint: Ikke bry deg om betydningen. Det har ingen ting med dette å gjøre.

8558938[/snapback]

 

hehe, to muligheter:

 

1. Det som mangler er ... tingen som mangler :p det er liksom ikke beskrevet

2. Oppgaven/setningen man liksom skal se på...

Lenke til kommentar
Det er ikke noe oppgave, og det mangler faktisk noe. Det er helt logisk, men man merker det ikke med det samme. Hvis du vil ha en oppgave så er det å finne det som mangler. Og ingen har rett enda.

8560787[/snapback]

hmmm. den der var virkelig vanskelig

men tok den til slutt :w00t:

må bare si at den der var veeeeldi slu! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...