Dernel Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Alle barna hadde et navn, untatt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 - Doktor, doktor! Alle overser meg! - Væsågod, neste... - Doktor, doktor! Alle forsvinner når jeg sier "Simsalabim"! - Doktor? Doktor? Lenke til kommentar
Mool Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mamma og pappa kjøpte seg en ny maskina akkurat når Vista kom ut, så de fikk Vista på den Og de har ikke blitt kvitt det ennå. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mamma og pappa kjøpte seg en ny maskina akkurat når Vista kom ut, så de fikk Vista på den Og de har ikke blitt kvitt det ennå. 8397901[/snapback] Hehe :!: Fikk frem smilet det er sikkert Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mamma og pappa kjøpte seg en ny maskina akkurat når Vista kom ut, så de fikk Vista på den Og de har ikke blitt kvitt det ennå. 8397901[/snapback] Stakkars. Du får hjelpe dem Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hva sier du til en afrikaner som står å drikker cola? jasså din sotkvist, står du her å fyller på farge?! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 2 homser gikk nedover karl johan.. Så feis han ene.. Da sa han andre.. "Love is in the air.." Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tre homser sit i eit badekar, så fiser den eine. Kven feis? Han bakerste (fordi han har ikkje ein kuk i ræva) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 To homser har pult hele natta, og så sier den ene: -Ikke ronk, jeg skal bare på do. Så går det litt tid. Da han kom ut av doen, var hele rommet dekket av sperm: -Jeg sa jo at du ikke skulle runke mens jeg var på do.. -Jeg gorde ikke det, jeg måtte fjerte. ........ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hey, whats so great about twenty-nineyearolds there twenty of them Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 jeg har slettet et par vitser som er nedsettende om rase og/eller religion. slike vitser vil bli slettet fortløpende. eventuelle reaksjoner på dette skal tas på meg på PM. reaksjoner i tråden vil bli slettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 To Appelsiner gikk over en vei. Så datt den ene ned. Da sa den andre "skrell dei en båt da vel". Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg har vært på en hyggelig to ukers ferie til syden men jeg reiste hjem i i går kveld. hvor mange her ser en feil i denne setningen? dette er ikke akkurat en vits, men jeg syntes det var litt morsomt da jeg hørte den Endret 4. mai 2007 av SilentAngel Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ser ikkje noko eg. Kommafeil kanskje? stakan: ÅKKTG Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 hvor mange her ser en feil i denne setningen? dette er ikke akkurat en vits, men jeg syntes det var litt morsomt da jeg hørte den 8535165[/snapback] Er ikke feilen at det ikke er feil i setningen..? Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hehe, orker ikke lese gjennom alle de 71sidene med poster Så bare poster min "vits" her.. Sønn: Pappa, pappa.. Kan jeg få et eple til? Pappa: Altså.. Dette er det 4 eple du spiser idag! Tror du epler vokser på trær?! Jepp, har sykt dårlig humor sjølv Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 A young Japanese girl had been taught all her life that when she married she was to please her husband and never upset him. So the first morning of her honeymoon the young Japanese bride crawled out of bed after making love, stooped down to pick up her husband's clothes and accidentally lets out a big fart. She looked up and said, "Aww so sowwy, excuse prease, front hole so happy, back hole laugh out loud." Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) hvor mange her ser en feil i denne setningen? dette er ikke akkurat en vits, men jeg syntes det var litt morsomt da jeg hørte den 8535165[/snapback] Er ikke feilen at det ikke er feil i setningen..? 8536488[/snapback] hehe, neij, men det kunne vært det det er faktisk en feil i den øverste setningen... det er altså ikke den linja "Hvor mange her ser en feil i denne setningen?" dere skal se på Nå venter jeg spent på hvor lang tid det tar før noen ser det Tips: se godt på setningen, gjerne flere ganger Her får dere den en gang til: Jeg har vært på en hyggelig to ukers ferie til syden men jeg reiste hjem i i går kveld. Endret 5. mai 2007 av SilentAngel Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg har vært på en hyggelig to ukers ferie til syden mens jeg reiste hjem ii går kveld. Ja? Man må jo ha ikke akkurat ha en IQ på 3 for å skjønne at man ikke kan være på ferie i to uker på en kveld. Hvis det finnes mennesker som ikke ser det skal de slaktes. Jeg har vært på en hyggelig to ukers ferie til syden men jeg reiste hjem ii går kveld. Komma før men. Endret 5. mai 2007 av tsg1zzn Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hehe, ingen som ser det altså? Kommafeilen er der med vilje den... men det er ikke den man skal fokusere på Endret 5. mai 2007 av SilentAngel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå