Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

 

:green:

7148390[/snapback]

 

Jeg satt og lo gjennom alle vitsene, helt til jeg så denne:

"Alle barna reiste på leirskole untatt Kjell, han dro på bordell."

 

Da spør jeg meg selv: Var den vitsen egentlig positiv? For, hvorfor går nettopp denne "Kjell" på sitt "Bordell"? Der kan vi nok konkludere med at grunnen er at han ikke får sex i hverdagen. Og hvorfor får han ikke sex av sin kjære hustru? Det må være av den enestående grunn at han ikke får seg en kjæreste. Vi må nok innse at "Kjell" er alkoholiker. Han har nok ikke jobb, og blir nødt til å samle tomflasker på statoil å tjene tilstrekkelig med penger.

 

Jeg foreslår at du fjerner vitsen. :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

Alle barna...

 

:green:

7148390[/snapback]

 

Jeg satt og lo gjennom alle vitsene, helt til jeg så denne:

"Alle barna reiste på leirskole untatt Kjell, han dro på bordell."

 

Da spør jeg meg selv: Var den vitsen egentlig positiv? For, hvorfor går nettopp denne "Kjell" på sitt "Bordell"? Der kan vi nok konkludere med at grunnen er at han ikke får sex i hverdagen. Og hvorfor får han ikke sex av sin kjære hustru? Det må være av den enestående grunn at han ikke får seg en kjæreste. Vi må nok innse at "Kjell" er alkoholiker. Han har nok ikke jobb, og blir nødt til å samle tomflasker på statoil å tjene tilstrekkelig med penger.

 

Jeg foreslår at du fjerner vitsen. :hrm:

7156178[/snapback]

 

Kylling! :p

 

må ikke se så allvorligt på alt. Er internett trossalt

Lenke til kommentar
Jeg satt og lo gjennom alle vitsene, helt til jeg så denne:

"Alle barna reiste på leirskole untatt Kjell, han dro på bordell."

 

Da spør jeg meg selv: Var den vitsen egentlig positiv? For, hvorfor går nettopp denne "Kjell" på sitt "Bordell"? Der kan vi nok konkludere med at grunnen er at han ikke får sex i hverdagen. Og hvorfor får han ikke sex av sin kjære hustru? Det må være av den enestående grunn at han ikke får seg en kjæreste. Vi må nok innse at "Kjell" er alkoholiker. Han har nok ikke jobb, og blir nødt til å samle tomflasker på statoil å tjene tilstrekkelig med penger.

 

Jeg foreslår at du fjerner vitsen.  :hrm:

7156178[/snapback]

 

Legg merke til at alle BARNA dro på leirSKOLE. kanskje ikke så rart at han ikke får noe av sin kjære hustru ettersom veldig få barn har kone. Det er heller ikke så rart at han ikke har noen jobb, ettersom Leirskoler som oftest er i 7. klasse. dvs at han er ca 12 år. og hvor mange 12-åringer har jobb og kone eller er alkoholiker? det er veeeeldig få.

Jeg syns heller vi kan konkludere med at denne Kjell er en litt for kåt 12-åring med for lite å finne på...

Endret av kattekatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Legg merke til at alle BARNA dro på leirSKOLE. kanskje ikke så rart at han ikke får noe av sin kjære hustru ettersom veldig få barn har kone. Det er heller ikke så rart at han ikke har noen jobb, ettersom Leirskoler som oftest er i 7. klasse. dvs at han er ca 12 år. og hvor mange 12-åringer har jobb og kone eller er alkoholiker? det er veeeeldig få.

Jeg syns heller vi kan konkludere med at denne Kjell er en litt for kåt 12-åring med for lite å finne på...

7156330[/snapback]

 

Godt poeng, MEN. Sett at denne "Kjell" er psykisk utviklingshemmet eller kriminell i tillegg til alkoholiker? Han blir vel sendt på en forbedringsanstalt/Psykiatrisk institusjon eller "Leirskole" som de kaller det. Jeg mener det er tilstrekkelig grunn for å antyde det.

Ditt poeng gjorde saken tydeligere. Vitsen må fjernes! :mad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Legg merke til at alle BARNA dro på leirSKOLE. kanskje ikke så rart at han ikke får noe av sin kjære hustru ettersom veldig få barn har kone. Det er heller ikke så rart at han ikke har noen jobb, ettersom Leirskoler som oftest er i 7. klasse. dvs at han er ca 12 år. og hvor mange 12-åringer har jobb og kone eller er alkoholiker? det er veeeeldig få.

Jeg syns heller vi kan konkludere med at denne Kjell er en litt for kåt 12-åring med for lite å finne på...

7156330[/snapback]

 

Godt poeng, MEN. Sett at denne "Kjell" er psykisk utviklingshemmet eller kriminell i tillegg til alkoholiker? Han blir vel sendt på en forbedringsanstalt/Psykiatrisk institusjon eller "Leirskole" som de kaller det. Jeg mener det er tilstrekkelig grunn for å antyde det.

Ditt poeng gjorde saken tydeligere. Vitsen må fjernes! :mad:

7156616[/snapback]

 

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvorfor det?

7156669[/snapback]

 

... :ermm:

7162903[/snapback]

 

Bill worked in a pickle factory. He had been employed there for a number of years when he came home one day to confess to his wife that he had a terrible compulsion. He had an urge to stick his penis into the pickle slicer. His wife suggested that he should see a sex therapist to talk about it, but Bill indicated that he'd be too embarrassed. He vowed to overcome the compulsion on his own.

One day a few weeks later, Bill came home absolutely ashen. His wife could see at once that something was seriously wrong. "What's wrong, Bill?" she asked. "Do you remember that I told you how I had this tremendous urge to put my penis into the pickle slicer?" "Oh,Bill, you didn't." "Yes, I did." "My God, Bill, what happened?" "I got fired." "No, Bill. I mean, what happened with the pickle slicer? "Oh...she got fired too."

Lenke til kommentar

1

På en kafé sitter en nordmann og spiser frokost, og Ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi.

 

Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?"

 

Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".

 

Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge."

 

Nordmannen hører bare så vidt etter. Svensken smiler og spør videre: "Spiser dere også syltetøy til brødet?"

 

Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis".

 

Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge."

 

Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre!

 

"Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?"

 

Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!"

 

Nordmannen lener seg over bordet og spør :

 

"Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?"

 

"Dem kaster vi da!", svarer svensken.

 

Nå begynner nordmannen virkelig å smile.

 

"Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi."

 

 

2

Lille Håkon var 11 år, og som andre gutter på sin alder, veldig nysgjerrig. Han hadde hørt ganske mye om dette med sex, og lurte på hvordan det hele egentlig foregikk. En dag spurte han mammaen sin om hva sex egentlig var. Hun ble ganske sjenert, og i stedet for å fortelle ham det, anbefalte hun at han skulle gjemme seg bak gardinene og se på sin eldre søster og kjæresten hennes om kvelden. Dette gjorde han, og dagen etter forklarte han hva han hadde sett

 

 

– Søster og kjæresten satt og pratet en stund, så slukket han nesten alle lampene og begynte å klemme og kysse henne. Jeg tror hun holdt på å bli syk for ansiktet hennes ble så rart. Han syntes visst det også, for han tok hånden under blusen hennes for å kjenne på hjertet, slik doktoren gjør, men han var nok ikke like flink som doktoren. Det så ut som om han hadde problemer med å finne hjertet. Jeg tror han holdt på å bli syk han også, for begge satt urolig og var helt andpusten.

Den andre hånden hans må ha vært kald, for han tok den under kjolen hennes. Søster ble bare verre av det. Hun begynte å stønne og sukke, og vred seg så hun nesten falt ned av sofaen. Det var da feberen kom. Jeg vet det var feberen, for søster sa at hun følte seg heit. Til slutt fikk jeg vite hva som gjorde dem så syke. Det var en stor ål som bykset ut av buksene hans. Den var minst 15 cm. Jeg sverger. Han holdt den fast for at den ikke skulle stikke av. Søster ble så redd når hun så den at hun begynte å rope på Gud. Hun sa også at det var den største hun hadde sett, men jeg kunne fortalt om de store ålene i sjøen.

Søster ble med ett modig og prøvde å drepe den ved å bite hodet av den. Plutselig gurglet hun og slapp taket. Jeg tror den må ha bitt henne. Etterpå tok hun tak i den med begge hender og holdt den stødig, mens gutten tok opp en munnkurv som han trådde ned over ålen. Han hjalp til ved å ligge oppå ålen, som basket som bare det. Søster begynte å stønne og vri seg, og de veltet sofaen. Jeg tror de prøvde å drepe den ved å holde den mellom seg. Etter en stund sluttet ålen å baske, og søster og kjæresten hennes sukket lenge. Gutten reiste seg og jeg så at de hadde drept den. Jeg vet at den var død, for den bare hang der, og noe av innmaten var utenfor. Søster og gutten var begge trette etter kampen, men de kviknet fort til igjen, for han begynte å klemme og kysse henne!

Jeg antar at ålen er som katten, den har flere liv. Denne gangen prøvde de å drepe ålen ved at søsteren min satt seg oppå den, og etter nesten 25 minutters kamp, var ålen ordentlig død. Jeg vet den var ordentlig død denne gangen, for jeg så gutten flå den og skylle skinnet ned i do etterpå.

 

3

Datateknologien når stadig nye høyder!

En dag hadde Bill så vondt i armen at han sa til kompisen sin, "Jeg har ekstremt vondt i albuen.. Tror du jeg bør besøke en legen?"

 

"Nei, ikke gå til legen.. Besøk heller den nye datamaskinen på apoteket!! Den kan finne ut hva som er galt med deg mye raskere og billigere enn en lege! Bare gi den en skvett av urinen din og legg ved 50 kroner.", sa kompisen

 

”Jeg har nå ingenting å tape”, tenkte Bill, så han fylte opp et lite glass med urin og gikk til apoteket. Når han kom frem tømte han urinen oppi beholderen ved siden av datamaskinen og puttet på 50 kroner.

 

Datamaskinen begynte å lage mange merkelige lyder, og av og til så kom det også noen ekstremt sterke lysglimt.. Etter en liten stund kom det ut en liten notis med følgende tekst:

 

Du har tennisalbue

Hold armen fuktig i varmt vann

Unngå tunge løft

Du vil være bedre innen 2 uker

Sent samme dag, så satt Bill å tenkte over hvilken fantastisk teknologi denne datamaskinen inneholdt og hvordan den kan forandre verden for alltid.. Han lurte også på om det gikk an å lure denne datamaskinen så for å prøve så fant han et glass og tømte litt vann fra springen oppi sammen med litt avføring fra hunden, urin fra konen og urin fra datteren.. Og som om dette ikke var nok så onanerte han og slapp en liten dæsj sæd i glasset.

 

Når han var kommet til datamaskinen tømte han innholdet av glasset i beholderen og puttet på 50 kroner.. Etter en liten stund så kom en liten notis med følgende skrift:

 

Springvannet ditt er forurenset

Begynn å kjøp vann på flaske

 

Hunden din har ormer

Kjøp vitaminer til den

 

Datteren din går på kokain

Få henne på avvenning

 

Konen din er gravid med tvillinger

De er ikke dine

Skaff en advokat

 

Og hvis du ikke slutter å onanere, så blir tennisalbuen din aldri bedre!

 

 

 

:w00t::w00t::w00t:

EDIT: Oppdaterte vits 2.

Endret av Matsemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At a briefing early this morning, Donald Rumsfeld informed the President that 3 Brazilian soldiers had been killed in Iraq.

 

To everyones amazement, all the color ran from Bushs face, then he collapsed onto his desk.. his head in his hands, visibly shaken, almost wimpering.

 

Finally, he composed himself and asked Rumsfeld.. "just how many is a brazillion"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...