Articfare Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det var en gang 2 gubber som satt på en benk. Den ene gubben sa.."Kan du flytte deg?!" Så sa den andre:" Men da detter jeg jo av!" Så så den ene:" Hm.......det er fordi du er så jævla feit! HHAHAHAA" 7088780[/snapback] jeg lo mer av din HHAHAHAA. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva står GHK for? Norges dyslektiker forening... 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hehe, vedder på at du bor nord for Dovre 7089098[/snapback] :!: Haha, det stemmer nok det, men ikke så langt nord at vallakene vandrer fritt omkring. (Jfr. j***a hestk**) Endret 17. oktober 2006 av tsg1zzn Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje litt på kanten Fly krasjet på Stord Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kanskje litt på kanten Fly krasjet på Stord 7091038[/snapback] HAHA :!: Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Mens vi er inne på dårlige vitser o.l., vil jeg gjerne illustrere mine ordspill-kunnskaper med å lage et kunstnerisk innlegg til RRhoads' vits. Om du ikke skjønner, forklarer jeg gjerne Endret 18. oktober 2006 av eigull Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Mens vi er inne på dårlige vitser o.l., vil jeg gjerne illustrere mine ordspill-kunnskaper med å lage et kunstnerisk innlegg til RRhoads' vits.Om du ikke skjønner, forklarer jeg gjerne 7098580[/snapback] :!: :!: :!: den der var genial Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Mens vi er inne på dårlige vitser o.l., vil jeg gjerne illustrere mine ordspill-kunnskaper med å lage et kunstnerisk innlegg til RRhoads' vits.Om du ikke skjønner, forklarer jeg gjerne 7098580[/snapback] :!: :!: :!: den der var genial 7098608[/snapback] Sikker på det? Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sikker på det? uhm.. ja :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sikker på det? uhm.. ja :!: 7099623[/snapback] I would explain, my dear, but I fear that you wouldn't understand -- blessed as you are with a head that is emptier than a hermit's address book. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har dere hørt om det nye produktet fra Apple? iMo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dear Technical Support, 18 months ago, I upgraded to Girlfriend 1.0 from DrinkingMates 4.2,which I had used for years without any trouble. However, there are apparently conflicts between these two products and the only solution was to try and run Girlfriend 1.0 with the sound turned off. To make matters worse, Girlfriend 1.0 is incompatible with several other applications, such as LadsNightOut 3.1, Football 4.5, and Playboy6.9. Successive versions of GirlFriend proved no better. I tried a shareware program, Slapper 2.1, but it had many bugs and left a virus in my system, forcing me to shut down completely for several weeks. Eventually, I tried to run GirlFriend 1.2 and Girlfriend 1.0 at the same time, only to discover that when these two systems detected each other they caused severe damage to my hardware. I eventually upgraded to Fiancée 1.0, only to discover that this product soon had to be upgraded further to Wife 1.0. While Wife 1.0 tends to use up all my available resources, it does come bundled with FreeSxPlus and Cleanhouse 2005. Shortly after this upgrade, however, I found that Wife 1.0 could be very unstable and costly to run. Any mistakes I made were automatically stored in Wife 1.0's memory and could not be deleted. They then resurfaced months later when I had forgotten about them. Wife 1.0 also has an automatic Diary, Explorer and E-mail filter, and can, without warning, launch TurboStrop and Multi-Whinge. These latter products have no Help files, and I have to try to guess what the problem is. Additional problems are that Wife 1.0 needs updating regularly, requiring ShoeShop Browser for new attachments and Hairstyle Express which needs to be reinstalled every other week. Also, when Wife 1.0 attaches itself to my Saab 93 Convertible hard drive, it often crashes. Wife 1.0 also comes with an irritating pop-up called MotherInLaw, which can't be turned off. Recently I've been tempted to install Mistress 2005, but there could be problems. A friend of mine has alerted me to the fact that if Wife 1.0 detects Mistress 2005, it tends to delete all of your Money before uninstalling itself !! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 chic chic ciakkachika 7106251[/snapback] Haha, rett og slett genialt! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Genialt :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 En hingst og ei høne leker på en eng, så faller hesten plutselig ned i et dypt gjørmehull og synker raskt. Hingsten roper at høna skal løpe opp til bonden og hente hjelp for å trekke ham opp. Høna løper opp til garden, men finner ikke bonden. Dette er en svært handlekraftig høne, så hun tar bondens lekre Audi S8 og kjører ned til gjørmehullet der hesten kjemper for livet. Høna binder et tau til støtfangeren på Audi'en og kaster den andre enden med en løkke på ut til hingsten, som trekkes ut av gjørmehullet og i sikkerhet. Noen dager senere leker hingsten og høna på enga igjen. Plutselig er det høna som faller ned i et gjørmehull. Løp og hent bonden, skriker høna. Men hesten sier rolig; jeg tror jeg kan skreve over hullet, ta tak i utstyret mitt, du - så trekker jeg deg opp! Høna tar resolutt et grepa tak rundt hingstens edlere deler og blir dermed trukket opp på fast grunn igjen. Moralen i denne historien er: Er du like velutstyrt som en hest, trenger du ingen Audi S8 for å plukke opp høner... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Moralen i denne historien er: Er du like velutstyrt som en hest, trenger du ingen Audi S8 for å plukke opp høner... 7125208[/snapback] HAHAHAHAHHAHHAHAH..... hvor får du det fra? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hva er mindre en dotten på myggen? Dotten på knotten.. Pappa sendte den til meg, var litt morsom :!: Endret 22. oktober 2006 av Complexity Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det var en gang to kjøttkaker som satt i toppen av et pæretre, og strikka syltetøy. Så kom det en rosa flyvende hest forbi. Men det gjorde ikke noe, fordi de hadde en onkel i Amerika! :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det var en gang to kjøttkaker som satt i toppen av et pæretre, og strikka syltetøy. Så kom det en rosa flyvende hest forbi. Men det gjorde ikke noe, fordi de hadde en onkel i Amerika! :!: 7126167[/snapback] Javel, telle på fingrene ... Drepe eller ikke drepe To kjøttkaker satt i toppen av et tre og heklet, så fløy det en hest forbi. Heisann så du det samme som meg? sa det ene kjøtthuet till det andre, kjøtthue nr2 så med tydelig overbærenhet på det andre kjøtthuet og sa: Hva så? Dusten har sikkert reir i nærheten ...Voff Voff! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 "Det var ein gong to eplar som skulle ut på ein pub, men når de kom dit, så slapp de ikkje inn for der stod det ein eplenektar." Og ja, nynorsken min suger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå