Teodorull Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 HAHAHAH! Konge!! :!: :!: Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hva sa Kongen til Prinsen? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): For en kongelig dag! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hva sa Kongen til Prinsen? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): For en kongelig dag! 6700237[/snapback] Ikke sånn jeg har hørt den. Jeg har hørt den sånn: Hva sa Kongen til Prinsen? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): DU DATT PÅ RÆVA I TRAPPA!! Konge! Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Dette er ein sykt dårlig vits Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Dette er ein sykt dårlig vits 6702021[/snapback] Den har jeg hørt tre ganger før i denne tråden. Sleng på noen som detter på ræva i trappa, så blir jeg og resten av rorbu-folket lattermilde. Ta et hint fra Kristian Valen da! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Læreren har mattetime med elevene i 1. klasse. Læreren spør hva 1+1 er. user#1 rekker opp hånda. "1+1=2" Da ropte læreren: "OMFG! WTF! ADMIN! we got haxx!11" ---- To batterier gikk over en vei. Plutselig ble det ene overkjørt. Da sa det andre: "Come on, batterisyre!" ---- To Combines gikk i en mørk tunnel. Plutselig kob det en bil som blenet den ene soldaten. Så sa han: "Faen ta HDR!!" Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hva er kjempe høyt og kjempe langt, men kjempe tynt? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Verdens høyeste mann med en 10 meter lang stokk i hendene. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 To Combines gikk i en mørk tunnel. Plutselig kob det en bil som blenet den ene soldaten. Så sa han: "Faen ta HDR!!" 6702768[/snapback] Skurtreskere? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 To combines gikk ned trappa så datter den ene så sier den andre, LOL du datt på ræva i trappa. uff Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Bush og Putin diskuterte hvem som hadde den beste ubåten på en kai. Putin startet med at hans ubåt kunne være under vann i en måned uten luft og matforsyninger.Da lo bush å sa at hans ubåt kunne være under vann i et år uten luft og mat. Plutselig kommer en ubåt til overflaten. En luke åpnes og en mann sier: Heil Hitler! Haben sie diesel? 6689257[/snapback] :!: Å så bra! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 To Combines gikk i en mørk tunnel. Plutselig kob det en bil som blenet den ene soldaten. Så sa han: "Faen ta HDR!!" 6702768[/snapback] Skurtreskere? 6704433[/snapback] HDR, en ny teknologi som brukes i HL2 Lost Coast og Episode One. http://www.bit-tech.net/gaming/2005/06/14/...overview/2.html http://hlcomic.com/index.php?date=2005-10-05 Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Heisenberg råkjører nedover gaten, og blir stoppet av politiet. "Er du klar over hvor fort du kjørte?", spør politimannen. "Nei, men jeg vet nøyaktig hvor jeg er", svarer Heisenberg. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Heisenberg råkjører nedover gaten, og blir stoppet av politiet."Er du klar over hvor fort du kjørte?", spør politimannen. "Nei, men jeg vet nøyaktig hvor jeg er", svarer Heisenberg. 6705581[/snapback] ...og? ...så datt'n på ræva i trappa? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kun for de tøffe guttene: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det ekke fullt før det renner over, sa mannen og dreit i kjeften til kjerringa! og en for de som er ganske tøffe: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her blir det liv, sa mannen og stakk pikken i maurtua og en for de som bare er normale: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Så datt'n så hardt på ræva at det braka langt borti lia! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 og en for de som er ganske tøffe: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her blir det liv, sa mannen og stakk pikken i maurtua 6706342[/snapback] hahahahahaha :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kun for de tøffe guttene:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det ekke fullt før det renner over, sa mannen og dreit i kjeften til kjerringa! og en for de som er ganske tøffe: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her blir det liv, sa mannen og stakk pikken i maurtua 6706342[/snapback] De der var såpass grove at du burde slenge på en "jajaja" bakom dem. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 og en for de som er super-tøffe: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her blir det liv, sa mannen og datt på ræva i trappa. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hvor kom denna fra? spurte kjerringa og stappa ungen tilbake i føderøret. Jajaja! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 bank bank, hvem der? Per, Per hvem? Per fra mars Lenke til kommentar
phony Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Alle barna skrev dikt, untatt Henning for han kunne ikke rime... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå