andesam Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 mora di er så feit at når hun bader forsvinner nederland. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 pappa pappa jeg skøyt en elg! pappa? hikst hikst hikst..... 1 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) hvorfor forlot ikke mannen helikopterpilotskolen? fordi han ville bli helikopterpilot ------ en dag så en politimann en person som gikk med et monster i bånd. "hei du, se å få det derre monsteret i dyrehagen, med en eneste gang", skrek politimannen til fyren. neste dag så politimannen den samme fyren med det samme monsteret... ------ hvorfor river svenskene ut en side i kalenderen i ny og ne? fordi de vil ha en måned fri... ------ hva er grønt og har hjul? grasset, jeg løy om hjula... ------ to sandkorn var på vei gjennom sahara. "ikke se bak deg", sa den ene til den andre. "å, hvorfor ikke?" var svaret. "jeg tror vi blir forfulgt" ------ to kuer står på en grasslette og spiser. plutselig sier den ene: "møøøøø" "dritt, jeg skulle si det", sa den andre da... ------ hvorfor liker ikke blinde å hoppe i fallskjerm? hunden blir så galen... ------ hvorfor skal du aldri løpe forran en buss? du kan bli sliten. Endret 20. april 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) "Once upon a time, there was two men, sitting with their legs wide spread.Then all of a sudden another man came,knealing down in front of them both and said; Not bad,not bad.. Then he went to a woman, also sitting with her legs spread.He said; Cheers Mexico!!" Eg drømte denne en gang, skynnet meg å skrive den ned når eg våknet. Eg skjønner faen meg ikkje dritten av den eg Endret 21. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 pappa pappa jeg skøyt en elg! pappa? hikst hikst hikst..... 5958112[/snapback] :!: Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Mordi er så feit at blodtypen hennes er nugatti Mordi er så dum at hu blir påkjørt av parkerte biler Mordi er så liten at hun kan ta salto under senga Mordi er så feit at når hu får menyen på resturanten, så sier hun ja takk. Mordi er så feit at mellom-måltidene om dagen er 3-retters Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hva sier du til en neger i dress? Kan den tiltalte vennligst reise seg. Hva sier du til en neger i uniform? En BigMac, takk! Disclaimer: Emne=Sykt dårlige vitser! Endret 21. april 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hva sa soldaten etter at han hadde skutt den andre i hodet? BOOM HEADSHOT! Hva sa pro-gameren i en dans på diskoteket? I can dance all day, I can dance all day! Try to hit me, try to hit me! Come on! Hørt om pro-gameren som løp rundt i byen med kniv? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 -Hva er likheten mellom en bil og en ørn? "ØØØØØRN-ØØØØØRN-ØØØØØØØØRN!" 1 Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hva sier du til en neger i dress?Kan den tiltalte vennligst reise seg. Hva sier du til en neger i uniform? En BigMac, takk! Disclaimer: Emne=Sykt dårlige vitser! 5960271[/snapback] Dårlige ja, ikke rasistiske og dumme! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ka skjer når man gir lommeboka si til bestekameraten som depositum for å holde nachspiel? Ingenting spess vel,han er jo bestekameraten din Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Disclaimer=remember that these jokes are not meant to be taken litterally, and i do not mean to offend anyone or thing blablablabla....blababla hva sa knut når han møtte roy?.... knut:harru fått deg ny balsam dispenser? laminatpistasj, ett kratt i bløt freske, gyllenbuk, stor stolpe av gothisk truse emalsjesprut, sykkelhjelm, løpestol hva sa mannen til knut? Liker du det? SØT GEEK<----baklengs forestill deg en kasse med grus med en motorcross sykkel på 500cc~~ som står å spinner all grusen inn i en åpen munn. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alle barna laget mat unntatt Leif fordi bestefaren hans ikke hadde grønne tøfler. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 har du høyrt om svensken, norsken og dansken som skulle kapspringe?? Svensken tok seg ein is, dansken kjøpte seg eit blad, og norsken tok seg ein tur med båten (Sykt dårleg vits ) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hva sier du til en neger i dress?Kan den tiltalte vennligst reise seg. Hva sier du til en neger i uniform? En BigMac, takk! Disclaimer: Emne=Sykt dårlige vitser! 5960271[/snapback] Dårlige ja, ikke rasistiske og dumme! 5965984[/snapback] De er utrolig dårlige ja..derfor posta jeg dem her..emnet for dårlige vitser.. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alle barna var på sykkeltur, untatt Brede, han satt fast balla i... Brødristeren! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alle barna var på sykkeltur, untatt Brede, han satt fast balla i... Brødristeren! 5979336[/snapback] :!: :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Per spilte på gitaren sin, men det gjorde ingenting for han skulle ha blodpudding til middag. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alle barna spilte varm musikk untatt coldplay haeheahaehaehaeeah 1 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Idèet Morten Harket fant opp bandnavnet: "A-HA!" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå