Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gir dere: Vitser med realistisk sluttpoeng.

 

 

 

Hvor mange mus trengs for å skru i en lyspære?

Svar: Veldig mange. Mus vil finne det vanskelig å nå en takmontert lyspære, og vil individuellt mangle både styrken og smidigheten til å skru i lyspæra. Selv om du hadde nok mus så de ville hatt styrken, er det små sjanser for at musene er intelligent nok, og sannsynligheten for at de skulle utføre en så kompleks aktivitet er relativt liten.

 

 

 

5931103[/snapback]

 

 

 

Vel, hvis noen har sett The Hitchhickers Guide To The Galaxy, så ville vi nok tenkt annerledes :tease:

Lenke til kommentar

Hvor mange mus trengs for å skru i en lyspære?

Svar: Veldig mange. Mus vil finne det vanskelig å nå en takmontert lyspære, og vil individuellt mangle både styrken og smidigheten til å skru i lyspæra. Selv om du hadde nok mus så de ville hatt styrken, er det små sjanser for at musene er intelligent nok, og sannsynligheten for at de skulle utføre en så kompleks aktivitet er relativt liten.

5931103[/snapback]

 

Det samme er det med svenskene, :thumbup:.

 

BTW. Nå klarte du å skrive lyspære riktig, :mrgreen:.

Lenke til kommentar
Hvorfor ble han banna ?

 

Alle barna slikket røv, untant Nissen fordi han slikka Tissen

6386052[/snapback]

 

Vet ikke... tror han ble litt for Hitler aktig. Brøt alle reglene på forumet. Dobbelt postet her og der. Og for mye tull i innlegga hans. Ja, jeg tror det er grunnen.

Lenke til kommentar

Det var engang en liten gutt som het Ola. Ola bodde på landet, sammen med sin bestefar, onkel, og kusine. En dag så fant Ola ut at han skulle til byen. Han pakket med seg det han trengte og haiket bortover til byen, der han møtte en svenske, en danske, og en elefant. Elefanten spurte: "hva er det du har på skuldra?", og da svarte dansken: - "Dar is"

 

HAHA!! Daris! hahaha! :!:

Lenke til kommentar

En parodi av rema-reklamen:

 

Bruker død. Moderator går ser at brukeren er død og sier:

"Oj... du.... jeg tror kanskje Dottten er litt sliten. Kanskje han rett og slett trenger å vile seg litt....... du, nå henter moderator en kopp og så kjører," søstersiden kommer inn "moderator Dotten ut på landet, så kan han være på den feriekolonien der, vet du, med Ole og Dole er også skjenne litt på ossen det er å ta vare på seg selv!"

Søstersiden: "Hva skjer'a??"

Brukeren: "Dotten har dæva!!"

 

:!::!::!::!: (nei, ingen mobbing mot deg, Dotten. Bare tok deg siden du het Dotten, håper det er greit).

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Vitsar:

 

- Alle barna kunne pisse stående untatt Sverre, han var lam... :!:

 

- Kvifor snakkar ikkje tomaten?

Svar: Den orkar ikkje... :!:

 

- Alle barna hoppa på trampoline untatt Liv, ho såg på...

 

:grin:  :grin:  :grin:  ;)  :laugh:  :blink:

6387940[/snapback]

 

Velkommen til forumet, mathille. BTW, med all den spamen kan jeg lage en ny vits:

 

Alle viste ossen man skulle redigere innlegga på diskusjon.no, unntatt mathille og ruben. Begge var n00ben. (ikke ta vitsen personelig. Det er bare tulle og sykt dårlige vitser).

 

En annen:

 

Blondina: Hei, jeg har hørt at dere har programvare fra apple.

 

Nerden i kassa: Øh, ja.

 

Blondina: Men siden jeg er alergisk mot epler, har dere noe fra banana eller oransje. Jeg liker best strawberry's hvis dere har noe derfra også.

:!:

Endret av Articfare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...