Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Pass På!

 

Dette skjedde med meg på Madla Handelslag og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!

 

Slik virker svindelnummeret:

To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.

 

Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne kulden, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet.  Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.

 

Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.

 

Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag.

 

Så pass på!

6171433[/snapback]

 

hvis du passer på å ikke har mer en 100kr i lommeboka, kan du jo spare en del penger på horer på den måten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pass På!

 

Dette skjedde med meg på Madla Handelslag og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!

 

Slik virker svindelnummeret:

To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.

 

Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne kulden, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet.  Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.

 

Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.

 

Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag.

 

Så pass på!

6171433[/snapback]

hadde det vært meg så hadde jeg tømt lommeboka og latt de holde på :dribble:

Lenke til kommentar
Pass På!

 

Dette skjedde med meg på Madla Handelslag og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!

 

Slik virker svindelnummeret:

To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.

 

Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne kulden, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet.  Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.

 

Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.

 

Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag.

 

Så pass på!

6171433[/snapback]

 

hvis du passer på å ikke har mer en 100kr i lommeboka, kan du jo spare en del penger på horer på den måten

6171644[/snapback]

 

Haha, genialt!!:)

Lenke til kommentar

En gammel dame og en pingvin gikk bortover langs fortauet. Så møtte de en konstabel.

- Konstabelen: "Frue, du må desverre ta med den til dyrehagen er jeg redd."

- Damen: "Javel?" og dro av sted til dyrehagen.

 

En time senere kom den gammle damen og pingvinen tilbake og møtte den samme konstabelen

 

- Konstabelen "Frue! Sa ikke jeg at du skille ta med den til dyrehagen?"

- Fruen: "Jo! det har jeg, og nå skal vi på kino" ;)

 

Uff

Endret av Milt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...