Pliscin Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Pcen min har så hotte speks! Den lagger når jeg spectater agar.io.. Da ville jeg anbefalt deg å bytte bakgrunnsbilde til planeten Mars. Ellers tror jeg også du burde besøkt din nærmeste slakter i morgen, jeg har hørt mange si at PCer etterhvert trenger ny innmat. Hvis du skal kjøpe ny skjerm, kjøp en svart, blåskjerm er ikke bra. Skal du ha ny mus, ikke kjøp brukt, det er mye luremus der ute. Kablene trenger du ikke rørlegger til, bare kjøp litt ertestuing og bønner, og sett deg på dass i 3 timer. Men ikke nøy deg med hva som helst, mange sier eple ikke er bra, jeg vet ikke, kanskje appelsin er bedre. Ta også en tur til en ryggsekkforhandler og kjøp et par reimer, slik at den blir bærbar. Endret 3. juni 2016 av Pliscin 3 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Definitivt upvote! Jeg lasta ned div greier og nettet var ganske belasta, så det var nok det.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 - Har du grønne fingre? - Ja, men bare fordi jeg har hatt dem i nesen. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hva er sedler? Papir som folk verdsetter! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Før i tida var Jamie Lee Curtis redd for boogeymen , nå derimot er hun mer redd for treg mage (en referanse til Activia yoghurt) Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Hva er det vanligste navnet på en havnearbeider? Kai. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Bondens favoritt Pokemon ? -Jordsmon Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Bondens favoritt Pokemon ? -Jordsmon Ikke Agromon? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) To avokadoer skulle komme seg over E6 midt i ettermiddagsrushet, den ene hadde spilt frogger som avling, så dette var han forberedt på. Han kom seg over ved hjelp av litt taktisk fremrykning. Den andre var egentlig gammel og dement, hadde stukket av fra kompostbingen og kjente ikke på faren ved å krysse veien. Han kom bare halvveis før han ble overkjørt av en Tesla. Da sa den andre: c'mon guacamole! Endret 9. august 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 En diger mann kom inn i en bar, gikk bort til en liten pusling, drakk opp drinken hans og sa: Har du noe problemer med det? Vet du hva, svarte den lille mannen. Dette er den verste dagen i mitt liv. I morges sa min kone at hun ville skilles. Så oppdaget jeg at bilen var stjålet og måtte gå på jobb. Der fikk jeg vite at jeg hadde fått sparken. Her prøver jeg å ta livet mitt ved å putte en selvmordspille i drinken min, og så tar du den jammen fra meg !!! 7 Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Et lam i Afrika hoppet rundt på savanne, Plutselig fikke det øye på en løve. Lammet ble redd men kom opp med en plan. Det begynte å rive ulla fra kroppen sin og strødde det rundt løven. Etter en stund våknet løven. Den så alt det hvite på bakken og trodde det hadde snødd, dermed frøs den ihjel Endret 7. september 2016 av Grynte 3 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hørt om jegeren som dro hjem fordi han følte seg helt skutt? Eller om taxikunden som ikke kunne få barn, fordi han hele tiden hoppet av i svingen? Eller om han med ADHD som ikke kunne bli lokfører, fordi han hele tiden sporet av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Likheten mellom en fyllik og Nansen ? -Begge går fra pol til pol....... Hvilken politiker var glad i å drikke mye ? POL Pot Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Wrestlingvitser : Hva er oransje og grønn i trynet ? -En syk Hulk Hogan When did Undertaker go xmas shopping ? -In the DEAD of night How did he feel after said shopping ? -DEAD tired Whose xmas present does Hogan buy first ? -His BROTHER , of course Which pun in 007 does Sheamus like the most ? "This never happened to the other FELLA !" Endret 10. desember 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Drexder Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvorfor kunne ikkje dopapiret krysse vegen? Den satt fast i ein sprekk! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Hva heter sjeiken i Julefergå ? -Ali Kevell Lenke til kommentar
Kayo Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 En venninne klaget til en annen: «Alt hva min mann og jeg gjør er å krangle. Jeg har vært så opprørt, at jeg har mistet minst 10 kilo.» «Hvis det er så ille, hvorfor forlater du ikke bare ham?» Spør den andre vennen. «Jeg vil gjerne gå ned ytterligere 5 kilo først.» Lenke til kommentar
Kayo Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hvorfor krysset høna veien? For å komme til den andre siden. Hvorfor krysset ikke høna veien? Den var allerede på den andre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå