Schreiber Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 "Bær meg og legg meg ned på en seng av roser, kjære." "Jeg vil ikke anbefale det, akkurat..." "Jo, det er så romantisk... jeg vil ligge på en seng av roser, kun iført Evas drakt." "Igjen, det er ikke å anbefale." "Det er romantisk! Gjør det for meg? Pleeeease?" "Sukk... greit, jeg skal ordne det." (litt senere) "En seng av roser, bare for deg, min kjære..." "Så romantisk! Så... au! Men i helv... hva faen... au!" "Roser har torner, din idiot." Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 A computer programmer entered a marathon, and almost won. Unfortunately, he tripped, fell and had to cancel the race. He called it a runtime error. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Sånn går det når man prøver å løpe uten å heise opp stakken, sa kjerringa. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Hadde feber og ble anbefalt en sånn "stikkpille". Den skulle jeg aldri ha spist, hjalp ingenting! Kunne like gjerne ha dytta den langt oppi ræva. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 - Why was the church' website hacked?- There was a cross site scripting vulnerability. 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 What do you call a Processor with a PHD? A Profcessor. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) When a man asks a woman to marry her: "Yes, yes, yes! This is the happiest day of my life! I've dreamt of this since I was a girl!" When a woman asks a man to marry her: "One straw. One olive. Make it happen." I Netherland's Worst Driver ble verten kjørt ned og havnet på sykehus. Var det epic win eller epic fail? Endret 2. april 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Slagord på annonse da Dolphs Masters of Universe kom på betal-TV : "He man , you not" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Testikkeloperert pasient skrevet ut fra sykehus. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Jokes about German sausage are the wurst. PMS jokes aren't funny. Period. When chemists die, they barium. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Stop making 9/11 jokes, it's just plane wrong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Var Prince slem eller var han *mild* ?? (get it , knegg knegg ?) Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Per, det ligger en landmine der borte! -Pøh! Og den tror du jeg går på? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Var Prince slem eller var han *mild* ?? (get it , knegg knegg ?) Han var i live Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 How to you think the unthinkable? With an ithberg 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Sad news: A midget was viciously killed, and cut into tiny pieces. The case was so brutal, it dwarves most other murders commited the last decade. The police say there's a short list of suspect, but they have little to go on. There is a small chance they can catch the killer, however. Due to the huge interest in the case and massive media support, a large group of witnesses have come forth. The police are widening the search area to an even larger area now, and says this case is too heavy to leave unsolved for long, yet they refuse to let it weight them down. Other investigations go on as usual, with no case too big or too small. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Sad news: A midget was viciously killed, and cut into tiny pieces. The case was so brutal, it dwarves most other murders commited the last decade. The police say there's a short list of suspect, but they have little to go on. There is a small chance they can catch the killer, however. Due to the huge interest in the case and massive media support, a large group of witnesses have come forth. The police are widening the search area to an even larger area now, and says this case is too heavy to leave unsolved for long, yet they refuse to let it weight them down. Other investigations go on as usual, with no case too big or too small. Det skulle vel være en smal sak for politiet å løse Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Liten sjanse for det. Best å ikke ha for store forventninger. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Liten sjanse for det. Best å ikke ha for store forventninger. Men det amerikanske politiet går iallefall det norske en høy gang. Det er nok store sjanser for at gjerningsmannen forsvinner i mengden, men om det skal finnes rettferdighet og likevekt må politiet satse høyt for å oppklare denne dog mikroskopiske saken sett i det store og hele. Offeret trakk ikke akkurat det lengste strået, som er synd siden han virket som en jordnær person. Jeg vil tro drapsmannen kjenner noen form for skyld, det er jo ikke akkurat fint å sparke nedover. Men det kan hende han er høy nok på seg selv til å ikke gå under bakken, så jeg har stor tro på at politiet kan klare dette, selv om de må lete både høyt og lavt. Endret 3. mai 2016 av Pliscin 1 Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Har du hørt om han som brukte fluor tannkrem som skyllemiddel fordi han ikke ville ha hull i sokkene? Eller Har du hørt om fuglen som begynte å spise snø fordi han hadde hørt at han kunne få makk i magen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå