Mannen med ljåen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det lukter bæsj, utbrøt turisten fra Bærum. Det lukter penger, hevdet bonden. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 To fluer sitter i munnviken på en sydlig mann da de bestemmer seg for å konkurrere om å komme først til den andre munnviken. Klar, ferdig, gå sier de og den ene fluen farer over overleppen i lynfart. Men da han kommer frem til den andre siden så sitter allerede den andre flua der. Hvordan klarte du det sier han. Jeg tok snareveien rundt nakken sier den andre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Hva sa den ene ledningen til den andre? For en spennende dag xD Plugg meg!! Antar jeg. Rofl Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Det var en gang en løve som jaget en sau gjennom ørkenen, sauen klartret opp i et tre. Løven la seg under treet for å vente, imens ble det såvarmt at sauen begynte å nappe av seg ulla dermed trodde løva at det snødde så den frøs ihjæl..... Den likte jeg. XD rofl Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 - *prrrromp* - Feis du? Det er helt uhørt! - Nei, jeg hørte den godt, jeg! Så klart var det sofaen som knirket. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hva er forskjellen på kvinner og terrorister? Man kan forhandle med terroristen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Kjendiser gir terningkast mht Norwegian : "Norwegian ?....eg får stå med ein einaste gang !" (Sotrapedoen) "Nei , eg veit ikkje......det e vel sånn ungdommen like ?" (Nils Georg) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hva kalles lia med så mange borrer? Borrelia. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har du hørt om elektrikeren som måtte slutte? Han fikk kontakteksem. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 En kjekk svenske er på ferie i London. Han går på tur i en park. På en benk sitter det to damer. De ser svensken og sier: "What a handsome face". Svensker ser forskrekket på damene og sier: " Nej, det var inte jag som fes!". Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Overskrift: Ansatt stjal susp - suspendert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Breiviks favorittband ? ABB-a. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Rubrikkannonse: Kostebrett selges - svært påkostet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Breiviks favorittband ? ABB-a. Favorittbilmerket? SAAB(B) 1 Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Breiviks favorittband ? ABB-a. Favorittbilmerket? SAAB(B) Og hunden spiser bare fór fra..? LABB Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Har dere hørt om frukttyven som var både eplekjekk og høy på pæra? Men en dag ble han tatt på fersken når han stjal på Kiwi, og da banna'n høyt! Tiltalen inkluderer også heleri av en ... wait for it ... iPhone. Apple-produkt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Breiviks favorittband ? ABB-a. Favorittbilmerket? SAAB(B) Og hunden spiser bare fór fra..? LABB Vår hund likte Pedigree best dog Hvilken grønnsak synger best ? -Rabarbra Streisand Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Breiviks favorittband ? ABB-a. Favorittbilmerket? SAAB(B) Og hunden spiser bare fór fra..? LABB Og favorittmaten? 'babb. Eller, vent litt... Innvandrermat? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Skyting ved abortklinikk i USAPolitiet i Colorado Springs i USA har rykket ut etter meldinger om skyting ved en abortklinikk. Flere skal være såret, ifølge amerikanske medier. - All units help with the abort mission. - Abort mission? - Yes. Og derfor ble ikke skytingen stoppet den dagen. Endret 27. november 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Regnemaskinene til meteorologisk institutt sier at det skal komme nedbørsmengder på opptil 200 millimeter på 30 timer i ekstremværet Synne. Det synes jeg er mye. De burde forhindre dette regnet ved å slå av regnemaskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå