Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!

Insomniatic

Anbefalte innlegg

A pirate walks into the bar and the bartender sees that the pirate has the wheel of a helm sticking out of the front of his pants. The bartender says "Say, why do you have a steering wheel in your pants?" and the pirate replies "Yarrrr, it's driving me nuts!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sønnen: "Pappa hva er en penis " Pappan: "Æh... Det er en fugl." sa han for å ikke gi sønnen sin for mye kunnskap for tidlig.

Neste dag lå sønnen på sykehuset, og pappaen spurte sykesøstra hva han gjorde der. "Spør sønnen din, du." svarte sykesøstra. Han spurte sønnen sin... " Jo, fuglen sov, så jeg vekket han slik at han reiste seg. Da klappa jeg han på huet og maserte han litt, men da men da spytta han på meg. Da klikka jeg vinkel og knakk jeg nakken hans, knuste egga og tente på reiret...

Lenke til kommentar
Sønnen: "Pappa hva er en penis " Pappan: "Æh... Det er en fugl." sa han for å ikke gi sønnen sin for mye kunnskap for tidlig.

Neste dag lå sønnen på sykehuset, og pappaen spurte sykesøstra hva han gjorde der. "Spør sønnen din, du." svarte sykesøstra. Han spurte sønnen sin... " Jo, fuglen sov, så jeg vekket han slik at han reiste seg. Da klappa jeg han på huet og maserte han litt, men da men da spytta han på meg. Da klikka jeg vinkel og knakk jeg nakken hans, knuste egga og tente på reiret...

6134520[/snapback]

...åsså datt'n på ræva i trappa! :!: :!: :!: :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en gang en bonde, en hest, og en synsk jøde.

De skulle se hvem som kunne overleve lengst i krig.

Først var bonden ut. Han overlevde i 23 timer.

Så var det hesten sin tur. Han overlevde i 48 timer.

Så var det den synske jøden sin tur, men han sa til seg selv: "Hmm, jeg kommer ikke til å overleve" så han droppa det.

åsså datt'n på ræva i trappa! *23 smileys*

Lenke til kommentar

Alle barna døde untatt Jens, han slo lens.

Alle barna døde untatt Peter, han ville bli gjeter.

Alle barna døde untatt Kåre, han hadde en fiolin i håret.

Poser er røde

Liten gutt er små

Laila har fotsopp

Jeg heter Jens-kåre.

:hrm:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
to sandkorn var på vei gjennom sahara. "ikke se bak deg", sa den ene til den andre. "å, hvorfor ikke?" var svaret. "jeg tror vi blir forfulgt"

----

hvorfor skal du aldri løpe forran en buss?

du kan bli sliten.

5958229[/snapback]

Geniale :lol: jeg tisser på meg snart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...