Emancipate Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Neida, kommenterer svært sjeldent skrivingen til folk, men når du bommer så til de grader... Vitsen var dårlig nok fra før det språklige gikk ad undas. Vil dessuten påstå at pedofile er hakket verre. BS, jeg kjenner mange pedofile, og de staver helt fint. (løgn, selvsagt.) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg tenkte jeg skulle spare deg bryet med å google, Winza. Her kan du se selv: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 For å holde denne tråden litt on topic så poster jeg en ny vits Mamma, mamma! Ja kjære datter hva er det? Det står en dame inne på rommet til pappa og prøver å bite av han tissen Var ikke den sykt dårlig så vet ikke jeg... Jeg tenkte jeg skulle spare deg bryet med å google, Winza. Her kan du se selv: Neida, kommenterer svært sjeldent skrivingen til folk, men når du bommer så til de grader... Vitsen var dårlig nok fra før det språklige gikk ad undas.Vil dessuten påstå at pedofile er hakket verre.BS, jeg kjenner mange pedofile, og de staver helt fint.(løgn, selvsagt.) Hvorfor snakker duu om pedofile i en vitse tråd? Så da har alle andre sagt feil hele tiden? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det virker sånn. Enten det eller så har du hørt feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hater når slikt skjer, akkurat som jeg helt siden januar trodde man sa viste ikke framfor visste ikke Hvem liker øl? Øljan Endret 6. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Datter ser pappa komme ut av klesskapet Mamma mamma! Ja hva er det? Pappa kom akkurat ut av skapet Lenke til kommentar
Ingatoppen72 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Det var en gang en løve som jaget en sau gjennom ørkenen, sauen klartret opp i et tre. Løven la seg under treet for å vente, imens ble det såvarmt at sauen begynte å nappe av seg ulla dermed trodde løva at det snødde så den frøs ihjæl.....? Lenke til kommentar
Populært innlegg Kea Skrevet 26. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2015 Er fly frakter 500 murstein. Én murstein faller ut. Hvor mange er igjen? 499. Hvordan får du en elefant inn i et kjøleskap? Du åpner døra, setter elefanten inn, lukker igjen døra. Hvordan får du en giraff inn i et kjøleskap? Du åpner døra, tar elefanten ut, putter giraffen inn, lukker igjen døra. Løvenes konge holder selskap. Alle dyrene er der, unntatt ett. Hvilket? Giraffen, fordi han er i kjøleskapet. En kvinne må svømme over en elv bebodd av krokodiller. Kvinnen svømmer over og kommer seg uskadd til den andre siden. Hvorfor? Fordi krokodillene er på festen. Kvinnen dør likevel. Hva drepte henne? En flygende murstein. 13 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hos legen: Jeg er så bekymret. Jeg har spist en isbit og den kommer ikke ut. Har den satt seg fast? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Har du hørt om elektrikeren som fikk en strøm av kunder? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hvorfor har menn brystvorter? I tilfelle dem vil skifte kjønn Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Sia liker ikke å vise seg offentlig, men stilte opp på Skavlan med ryggen til. Jaja, vi fikk da sett baksia. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kanskje neste gang viser de henne fra sia 1 Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 vil du høre en tørr vits? Ørken!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Do you know the difference between you and a mallard with a cold? One is sick duck, I don't remember the rest but your mother is a whore Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Flere definisjoner: Strafferamme: "Fysj, som du promper ved bordet! Gå å sett deg på strafferamma." Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) For anledningen For anledningen skal vi vise noen flere definisjoner. Forlede: lokke, lede til å gjøre noe galt Forledning: den ledningen som er på forsiden, motsatt: bakledning. Fôrledning: rør til transport av for. Fôrlede: lokke el. lede til å spise. Foranledning: opphav, grunn, motiv Fôranledning: hestelunsj. Fåranledning: mulighet for sau. Endret 27. april 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 - *prrrromp* - Feis du? Det er helt uhørt! - Nei, jeg hørte den godt, jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Bond om Zorin : I played bridge with him once....he lost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå