Emancipate Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Hva er likheten mellom en baker med en svidd hvetestang og en nybakt far? Begge satte stangen inn når den hadde hevet perfekt, men hadde den inne for lenge. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 All frukten var på fest, plutselig sier eplet til bananen:" Jøss så mørkt det er her da?" "Det er vel ikke noe rart" svarer bananen, "pæra har jo gått!" Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Da pæra gikk ble sitronen sur. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 A peanut walks into a chocolate bar ... snickers everywhere! A convicted thief walks into a steel bar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Rabagasten Steve Austin drar på Rema-butikk : REMA ansatt : Do you want a shopping bag , sir ? Stone Cold Steve Austin : What....... R1000 : This bag , sir ? SCSA : What ?! R1000 : This one. SCSA : WHAT ! R1000 : Don't play games with me , sir > : ( SCSA : I can assure you I won't (snur seg bort et par sekund før han leverer en knallhard stunner rett på samlebåndet lol) SCSA : Damn Norwegian airlines , first the toilet stank like a damn outhouse for hrs and now you're bustin my balls over a damn bag....and that's the bottom line cuz Stone Cold said so !! (hvorpå han slår sammen 2 ølbokser og "ølbader" den ansatte lol) Endret 9. april 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Determined Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Vet du hvordan appelsinen ble til juice? -Han ble pressa til det Skjønner ikke hvorfor den der fikk meg til å le så innmari, tror jeg er overtrøtt Endret 9. april 2014 av Determined Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 7 personer ble sprengt til himmels av WW2 bombe i Bangkok , kanskje de hørte på musikk under arbeidet med å åpne den. I såfall kan de ikke ha hørt på sangen "Let it be" av Beatles. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hva er forskjellen på en elefant? den kan hverken sykleOg forskjellen på 2 elefanter? Kan verken sykle tandem... Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 alle barna var hvite, untatt greger, han var negeralle barna var hvite, untatt bjart, han vart svart 6004352[/snapback] hallo, poenget er dårlige vitser, ikke rasistiske!og hvem i all verden er det som heter greger? Er vel ikke rasistisk vits, og onkelen min heter Greger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Nonsens , det var jo en festlig vits Jeg har hørt at Hitler likte et glass appelsin-jews om morran....... Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hørt i barnehagen: "pappaen min har to tisser. En liten en som han tisser med, og en stor en som han pusser tennene til mamma med." Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Alle barna hadde ransel, utenom Kjell, for han hadde ryggsekk... Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Okse lever Gåse lever Torske lever Jesus lever Lever postei? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Posten lever for å levere men posten leverer ei leverpostei. 1 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Danseren til asfaltarbeideren:Jeg er danser.Asfaltarbeideren:Artig! Jeg danser også.Danseren:Virkelig? Hvor ofte?Asfaltarbeideren:Hver dag!Danseren:Såpass! Hva slags dans da?Asfaltarbeideren:Veivals.Tihi. Fant den på selv et par år tilbake. Endret 16. april 2014 av JarAxe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Hva Jørgen Foss ville kalt seg hvis han var en rollefigur i He-Man ? -Korpulentor , Master of Eating Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Har jo "Gregor" i "Bombibjørnene" f,eks.......ja.......sånn e det bare vettu Bryan Singer får en liten cameo i en ny He-Man film.......han skal spille rollefigurn "Molestor" (og før rulleteksten på slutten dukker HM opp for å fortelle publikum at de ikke må sette seg inn i limousiner med fremmede Hwood produsere......nei.......sånn e det bare !) Endret 22. april 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hvis jeg får velge mellom hjerneslag og jakkeslag vil jeg gjerne ha jakkeslag. Jada, jeg er i slaget i dag! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hva var bokseren etter kampen? Slagferdig. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Pappa pappa, hvorfor løper mor i sikksakk? Hold kjeft gutt, og gi meg flere kuler... Mamma mamma, hvor er Passop? Hold kjeft gutt, og spis kjøttkakene dine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå