Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Det var engang en som het Even med skranglete sykkel som møtte en venn med navn Kåre:

Kåre: sykelen din skrangler så fælt!

Even: Hæ?

Kåre: Sykkelen din skrangler så fælt!

Even: Hæ?

Kåre: Sykkelen din skrangler så fælt!

Even: Jeg hører ikke hva du sier fordi sykkelen min skrangler så fælt

Kåre: ......

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Det var en gang en svenske som var på biltur på landet, plutselig krasjet han i et tre. Da kom det fra svensken:

"Tre mot en er feigt!"

2) Eleven som ringer til skolen en morgen:

- Jeg tror det er best sønnen min blir hjemme i dag. Han er ikke riktig frisk.

- Jaha, hvem er det som ringer.

- Det er faren min....

Endret av Bassa.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

To kvinner satt og pratet. De satt nemlig og snakket om hvor de ville bli begravet:

Kvinne#1: Jeg skal begraves under puben.

Kvinne#2: Hvorfor det?

Kvinne#1: Da vil mannen min besøke graven min flere ganger i uken.

EN ANNEN:

- Her en dag så jeg en mann som tok opp en banan, strødde på salt og pepper og heiv den i søpla. Jeg spurte hvorfor, og han sa:

- Ville du virkelig spist en banan med salt og pepper?

Endret av StilleVann
  • Liker 4
Lenke til kommentar

En dag kom Jens på jobben. Da kollegaene hans så at Jens hadde fått en blåveis på øyet, spurte de hvorfor og Jens svarte:

- Jeg tok bussen til jobben i dag, så måtte sitte med en gammel dame. Da hun skulle reise seg for å gå av bussen hadde hun kjolen i rumpa så jeg tok kjolen ut av rumpa. Da slo hun til meg... Aou!

Dagen etterpå kommer Jens på jobben med en til blåveis, da på det andre øye og kollegaene spurte om han hadde dratt ut kjolen igjen.

- Nei, men en annen mann måtte sitte med henne og da hun reiste seg med kjolen i rumpa tok han den ut igjen, men jeg visste at hun ikke likte det så jeg stappet kjolen inn igjen.

Endret av StilleVann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1) Finn, Finn og Bjarne var på tur i skogen.

Så forsvant Finn, og Bjarne sa til Finn nr.2:

"finn Finn Finn"...Finn besvarte:

"Bjarne Bjarne Bjarne!"

2) Skikkelige mannfolk finner du bak et hvert hjørne - sa Gud

- Og så gjorde han jorden rund...

Endret av Bassa.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En mann døde og kom til himmelen. Da han stod ved himmelporten, så han en svær vegg med klokker bak seg. Han spurte St. Peter:

- Hva er det med alle disse klokkene?

- Det er løgn-klokker, alle på jorden har en. Hver gang du lyver, vil viserne bevege seg. svarte St. Peter.

- Åå? sa mannen forundret.

- Hvem sin klokke er det? spurte han.

- Det der er Moder Teresa sin, svarte St. Peter. Viserne har ikke beveget seg, som forteller oss at hun aldri i sitt liv har løyet. fortsatte han.

- Wow, det er utrolig, sa mannen. Og hvilken er det sin, da? St. Peter svarte kjapt:

- Det der er Abraham Lincoln sin klokke. Viserne har beveget seg kun 2 ganger, som forteller oss at han har løyet 2 ganger i hele sitt liv. Mannen ser seg undrende rundt, og spør:

- Men hvor er Siv Jensen sin klokke?

- Ah, den står på mitt kontor, jeg bruker den som takvifte.

• Liker 5
Lenke til kommentar

En mann døde og kom til himmelen. Da han stod ved himmelporten, så han en svær vegg med klokker bak seg. Han spurte St. Peter:

- Hva er det med alle disse klokkene?

- Det er løgn-klokker, alle på jorden har en. Hver gang du lyver, vil viserne bevege seg. svarte St. Peter.

- Åå? sa mannen forundret.

- Hvem sin klokke er det? spurte han.

- Det der er Moder Teresa sin, svarte St. Peter. Viserne har ikke beveget seg, som forteller oss at hun aldri i sitt liv har løyet. fortsatte han.

- Wow, det er utrolig, sa mannen. Og hvilken er det sin, da? St. Peter svarte kjapt:

- Det der er Abraham Lincoln sin klokke. Viserne har beveget seg kun 2 ganger, som forteller oss at han har løyet 2 ganger i hele sitt liv. Mannen ser seg undrende rundt, og spør:

- Men hvor er Siv Jensen sin klokke?

- Ah, den står på mitt kontor, jeg bruker den som takvifte.

:rofl:

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

En mann kommer inn på en bar og spør bartenderen hvor mye en øl koster. Bartenderen sier du får en på huset:) mannen stikker opp på taket og bartenderen spør, hei hva gjør du opp på taket? mannen sier, du sa det var på huset så jeg leter etter ølen:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noen vitser till, skriver dem alle i dette innlegget her:)

Et ektepar sitter og leser avisa og så spør kona mannen sin, hva er 40 + 40? han svarer, vekta di

Her er en vits hentet fra en kommentar på youtube på en bonanza video,

The reason bonanza was cancelled was because they ran out of maps to burn

Mann til kone, har du henta avisa? kona sier nei, hvorfor ikke spør han? fordi jeg allerede har hentet den:)

Hva sier du til en brødkasse han er sint? Klapp igjen!

Hvem går og går og kommer aldri til butikken? Shrek

Elefanten: Hvorfor har du puppene dine på ryggen din?

Kamelen: Hvorfor har du pikken din på ansiktet ditt?

David toskas er en tosk

Hva sier du til børsen på fødselsdagen? Gratulerer med børsdagen din:)

Hva går opp og ned? Magefølelsen din

Ble en del vitser men ville dele dem:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En lærer fører tre elever til rektors kontor. Den første eleven går inn, og rektor spør hva han har gjort. "Jeg dro til Helvete", svarer eleven. Nåja, det er vel ingen forbrytelse, så rektor sender han ut. Den andre eleven går inn, og rektor spør hva han har gjort. "Jeg dro til Helvete", svarer eleven. Stakkars elev, tenker rektor, og sender han ut. Den siste eleven kommer inn med en stor blåveis og en brukket nese, og rektor spør hva han har gjort. "Det er meg de kaller Helvete!"

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...