Almadora Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det var en gang en svenske og en danske og mann fra finland. Normannen var syk, derfor var finlands mannen der. De skulle se hvem som kunne tisse lengst, så kan dere nok resten av vitsen... Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Det var en gang en svenske og en danske og mann fra finland. Normannen var syk, derfor var finlands mannen der. De skulle se hvem som kunne tisse lengst, så kan dere nok resten av vitsen... 6127007[/snapback] ....så datt'n på ræva i trappa Endret 18. mai 2006 av Chrisr2505 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Alle barna sa bra vitser, untatt Lago... han sa en dårlig en, så datt'n på ræva i trappa! Endret 18. mai 2006 av lago Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvorfor løp Tom Cruise over veien? Vel... Hvorfor ikke? Så datt'n på ræva i trappa! :!: Lenke til kommentar
Jon_even Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Roser er røde fioler er blå jeg er schizofren og jeg er likeså Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 En mann sto å snakka med seg selv. Så sa han: "Jeg er schizofren. Det er jeg også!" Så datt'n på ræva i trappa! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) To tomater skulle krysse en elv. Så kom det en elg, så datt'n på ræva i trappa. Endret 18. mai 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det var en gang en tiss en bærsj og en promp. Først så gikk tissen over veien, åsså kom det en bil. Åsså sa tissen: Kom'an Ketchup Lenke til kommentar
MarioUtenStumZ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det var en gang en gutt som datt ned fra en skyskraper, men det gjorde ikke noe fordi mora var kokk. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det var en gang en gutt som datt ned fra en skyskraper, men det gjorde ikke noe fordi mora var kokk. 6131492[/snapback] Du er høy i hatten du, pass deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hvor mange elefanter skal det til får å skru inn en lyd pære bare en, men den må være gen modifisert får at den skal være smart nok for å kjønne at den skal skru den inn. hvor mange elefanter skal det til får å skru ut en lys pære bare en, den samme elefanten som skrudde den inn 6000127[/snapback] Unnskyld at jeg sier det, jeg har bare sett deg skrive deg mange ganger, å jeg ler mer av det en resten av vitsene i tråden. Du kjønner, at et kjønn er hu eller han, men du har tydligvis ikke kjønt det. Når man skal skriver noe man forstår, så bruker man kjønner, bare med S. Skjønner ? Om du ikke kjønner det, må du vel hive deg på grunnskolen. 6044917[/snapback] Du har noen skriveleifer selv da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) hvor mange elefanter skal det til får å skru inn en lyd pære bare en, men den må være gen modifisert får at den skal være smart nok for å kjønne at den skal skru den inn. hvor mange elefanter skal det til får å skru ut en lys pære bare en, den samme elefanten som skrudde den inn 6000127[/snapback] Unnskyld at jeg sier det, jeg har bare sett deg skrive deg mange ganger, å jeg ler mer av det en resten av vitsene i tråden. Du kjønner, at et kjønn er hu eller han, men du har tydligvis ikke kjønt det. Når man skal skriver noe man forstår, så bruker man kjønner, bare med S. Skjønner ? Om du ikke kjønner det, må du vel hive deg på grunnskolen. 6044917[/snapback] ojojoj.. arti å mobbe noen som muligens har dysleksi eller noe sånt Greit nok at man kan se over posten sin og rette feil, men du sjønte da hva som skulle stå der Endret 19. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hvor mange elefanter skal det til får å skru inn en lyd pære bare en, men den må være gen modifisert får at den skal være smart nok for å kjønne at den skal skru den inn. hvor mange elefanter skal det til får å skru ut en lys pære bare en, den samme elefanten som skrudde den inn 6000127[/snapback] Unnskyld at jeg sier det, jeg har bare sett deg skrive deg mange ganger, å jeg ler mer av det en resten av vitsene i tråden. Du kjønner, at et kjønn er hu eller han, men du har tydligvis ikke kjønt det. Når man skal skriver noe man forstår, så bruker man kjønner, bare med S. Skjønner ? Om du ikke kjønner det, må du vel hive deg på grunnskolen. 6044917[/snapback] ojojoj.. arti å mobbe noen som muligens har dysleksi eller noe sånt Greit nok at man kan se over posten sin og rette feil, men du sjønte da hva som skulle stå der 6131931[/snapback] Så datt'n på ræva i trappa! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hehe! Veldig bra folkens. Det hjelper ikke sant? ..Så datt jeg på ræva i trappa! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 En mann gikk over veien og stoppet da han var kommet halvveis. Så kom det en lastebil i full fart og bråbremset en halv meter fra mannen, for å ikke treffe han. Lastebilsjaføren gikk ut og spurte mannen hva som var galt. Da svarte mannen: "Jeg liker eplepai". Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 ... Så datt'n på ræva ned trappa Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Roser er rødefioler er blå jeg er schizofren og jeg er likeså 6129711[/snapback] roser er røde jorden er stor jeg har en hagle og vet hvor du bor det er var en gang en trailersjofør som kjørte fra trondheim til oslo, midt på svarteste natta. BAMMM! " roser er røde fioler er blå negere er svarte og jævlig vansklig å sjå" :!: JEG ER IKKE RASIST Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Pikk og Pakk skulle på bussen, men det var bare et sette igjen. Pakk satte seg ned og sa: Nå får du stå-pikk. Den suger sikkelig... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Er alle teite esker lagd av dumpapp? Endret 19. mai 2006 av Milt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå