nybb Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Mannen som nettopp hadde skallet med en jernplate: "Jeg så juletrepynt for flere hundre kroner like etterpå!" Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 En elg svømte over en bekk og ble rein. Så skjøt en jeger elgen og sa "Gjort er gjort" (hjort er hjort). Så lå elgen til salgs i slakterdisken og var rådyr. Da var gode råd dyre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Og grisen dro til England for å bli pigg... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 To kuer satt i et tre og strikket vafler. Så plutselig hoppet ei høne forbi på et bein. Men det gjorde ingenting, for bestefar hadde røde sokker på. :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Den vitsen lever best opp til trådens navn hittil. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nettopp! Sykt dårlige vitser ikke sant? Ikke mange som skjønner poenget. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Alle barna var heterofil Unntatt Randvei, hun var GAY! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har du AIDS? HIV deg på! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jo, men, Therawyn. Definerer du det du skrev som en vits? Vitser er jo regler med et sluttpoeng. Den du skrev er jo bare en totalt usaklig strofe uten mål og mening. Det er nok du som ikke har skjønt poenget her Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jo, men, Therawyn. Definerer du det du skrev som en vits? Vitser er jo regler med et sluttpoeng. Den du skrev er jo bare en totalt usaklig strofe uten mål og mening. Det er nok du som ikke har skjønt poenget her Usaklige strofer uten mål og mening. <3 Den har faktisk blitt postet før, og ikke av meg. Første gang jeg leste den lo jeg så jeg holdt på å dette av stolen. Jeg har litt skrudd humor skjønner du. Jeg postet den igjen slik at den ikke skulle bli glemt. ^^ OT: Lille Ole var med faren sin til dyrehagen. "Pappa, pappa, se en kiraff." "Nei, nei, gutten min, det heter sjiraff, og dessuten er det ikke en sjiraff, det er en kanel..." Endret 21. mars 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Den siste du skrev der er jo en vits. Fordi det er et ordspill. Men den du skrev i forrige post, er ingen vits imo. Uansett hvor tørt det måtte være å høre på. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 alle barna i klassen så inn i mikrobølgeovnen unntat per, han så ut ale barna i klassen så ut vinduet unntatt jon han så ikke ut alle* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Alle barna hadde et navn unntatt... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Lyst til å høre en vits ? katta med slips Lenke til kommentar
SpamHope Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tre hester spiste gress. Etter en stund begynte den ene hesten å spy, men det gjorde ingenting, for nabogården avler griser. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Når du tar tog fra Stavanger til Oslo og er halvveis, hva har du da på venstre hånd? Fem fingre. Hva kaller du en sogneprest med rød sokker som sykkler opp en bakke? En sykklist. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 en jente syklet på toppen av ett høyhus, plutslig datt hun uttførr kanten på huset, men det gjorde ikke noe fordi moren hadde en rosa sykkel Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det var en gang noen randoms som fant opp vitser uten rim eller mening, men det gjorde ikke noe for det er egentlig ikke vitser Hvorfor kan ikke jeg dø, når kjellerdør. Hvorfor får ikke de andre barna le når geilo Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Mannen: hei Kona: dust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå