Laserbeam Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 "Mora di er så feit at hun detter ut av senga på begge sider." Mora di er så feit at ho kan bruke ekvator som belte. Er det Moder Jord du snakker om? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvorfor kan ikke jeg snakke nynorsk, når Bjartmar Gjerde? Lenke til kommentar
henrik007 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hvorfår gjikk høna over veien? for å komme på andre siden vell Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er bedre å tisse på skjæret enn å skjære på tissen. Mora di er så feit at hun måtte gå opp en klesstørrelse. Mora di er så tynn at hun må bruke belte. Mora di er så lav at hun kan gå gjennom lave dører. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvorfor kommer Fritzl selv om han ikke er invitert? Fordi han incest-erer. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "RAM drive" is not an installation procedure... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hvordan skal du få en nordlending til å kurre som en due? Si til ham: "Se en billig hore" Hvor nordlendingen vil svare : "Kor kor kor?" <{POST_SNAPBACK}> Si til ham: "Gratis brennevin!" Hvor nordlendingen vil svare : "Kor kor kor?" Edit: På nettsiden står det: "Bli tilhenger av skoda" -Har den tilhengerfeste, da? Endret 1. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Kreztians Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 -Du er ikke sann! -Nei! Jeg er grus Har du fyr? Nei jeg har dame.. Sandkoret og haien møtes... Sandkornet: "Hai!" Haien: "Heisann" Hvordan finner de opp navnene i kina? De kaster en blikkboks ned trappen! To appelsiner gikk på en bru. Den en fallt i vannet og ropte "Hjelp, jeg drukner". Da sa den andre "skrell deg en båt" Ene v...eggen til den andre: - Møtes på hjørnet Ene nåla til den andre: - Kom så stikker vi Pappa, pappa, kan ski stave? Nei, sonn, hvordan det? Fordi i kjelleren star det et par ski og staver. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvorfor røyker Prinsesse Märtha Louise? -Fordi hun liker å suge på en Prince! Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 -Hvorfor er jeg på denne tråden? -Vet ikke jeg, så stikk da! -Ok. Jeg stikker nå jeg! Hvorfor kan ikke jeg snakke nynorsk,når Bjartmar Gjerde? HAHAHA Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvorfor kan ikkje danse når arne? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er bedre å tisse på tre cdr enn å tre cdr på tissen! Lenke til kommentar
lpf01 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Denne her er sykt bra: -Hva skjedde med de 7 dvergene da de så snøvit naken? 7up XD Skjønt du Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ^ Hva skjedde med Mario da han så prinsessen naken.. 1up Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Why did the lion get lost? Cause Jungle is massive Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) ^Hva skjedde med Mario da han så prinsessen naken.. 1up Har hørt snøhvit vitsen, men den her var jævlig bra Endret 17. november 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 -Hva skjer om man bomber Pakistan? -Ingenting, for alle er jo i Oslo. Fytti rakkern jeg er morsom... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skal jeg si deg en vits? Kvinnerettigheter. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Skal jeg si deg en vits? Kvinnerettigheter. :!: *slå seg på låret* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var en gang en gang, men så ble det en pinjata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå