Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var engang en elefant som heitte Jumbo. Jumbo ville så gjerne ha seg en sportsbil, så han jobba dag ut og dag inn for å få råd, og sparte kver ei krone.

Endelig kom den dangen då Jumbo hadde spart opp nok peng til å kjøpe seg en skvett ny, gul Porche. Jumbo kjørte rundt i jungelen dag ut og dag inn, helt til han en dag kresja i en palme og totalvraka Porchen.

Oppgitt over alt som hadde gått tapt i krasjen, rusla han fortvila rundt i skogen. Plutselig høre han et rop om hjelp, og følger lyden til han kjem til en dam, der ei mus helde på å drukne. Jumbo strekker ut snabelen slik at musa kan gå på den inn til land.

Moralen i historia er at du ikkje trenge en fancy, dyr bil for å få våt mus på snabelen! :D

:grin2::rofl:

Endret av olz
Lenke til kommentar

A black guy walks into a bar with a beatiful parrot on his shoulder. "Wow," says the bartender. "That is really something. Where'd you get it?"

"Africa," says the parrot.

Ok... a guy is siting down watching tv then hears the doorbell ring. He goes to the door and sees no one, then looks down and sees a snail. He picks up the snail and throws it into the bushes. Ten years later he hears the doorbell ring and answers. He looks down and sees the snail and he snail says "What the FUCK"

Lenke til kommentar

Two guys were walking in the desert, when one of them suddenly says "I see a bacon-tree!"

and he runs off to the bacon-tree he saw. Then he gets there and sees that there were no bacon-tree, then they walk some more and the same guy says "there it is again, a bacon-tree!"

The other guy says "no,no there is no bacon-tree" - but his friends had allready ran off to check it out.

10min laters he comes back with some pretty bad bruises and cuts all over his body, "what happened?" says his friend. "It wasnt a bacon-tree, it was a ham-bush"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...