Braekke Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har slutta å onnanere før klokken tolv, fordi jeg ikke vil komme for tidlig! HAHAHA! Fra Radiorespepsjonen sin Onelinerspalte Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva sier Fonzo når han er i Canada? Eyyyyy!!... Eh! Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 her er min no sense vitseside http://piczocomcom.piczo.com/?cr=1 det var en gang en mann som het Ole, han skulle se hvor langt han kunne snyte, men da han var halveis ble det spontanabort på snørrvalpen alle barna satt rundt bålet, untagen Bitten, han satt i afrika Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 En mann skulle fylle bensin for første gang. Han spurte forundret en av de ansatte på bensinstasjonen; "Skal jeg stappe røret inn i det lille hullet?" Til svar fikk han: "Ja, det er det som er tanken". Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 hva skjer viss en elefant sitter på et lommelykt? Batteriet blir flatt! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 dagens vits : katta til fritz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 "Hva sier Fonzo" Fonzie heter'n.... Sunday Monday Happy Days Tuesday Wednesday Happy Days Thursday Friday Happy Days Saturday , what a day ! Groovin all week with you........ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det var en elg som svømte over en elv så den ble rein, men gjort var hjort Det var en gang en elg som svømte over en elv, og da ble den rein. Men så ble den skutt da, og da var hjort. Og når den kom i kjøttdisken var den rådyr! Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det var en elg som svømte over en elv så den ble rein, men gjort var hjort Det var en gang en elg som svømte over en elv, og da ble den rein. Men så ble den skutt da, og da var hjort. Og når den kom i kjøttdisken var den rådyr! haha genial vers0n, for bra til å være en dårlig vits Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ride ride ranke til orderud gård, der er ingen hjemme på en-og-tyve år. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det var en gang en vits som var dårlig, så gikk den over en vei og ble påkjørt så ble den morsom Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva er det som hjemsøker fotballbanen? - Lagånden Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ride ride ranke til orderud gård, der er ingen hjemme på en-og-tyve år. den va god ! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Morra di er så feit at når hun går forbi TV-en har du gått glipp av tre programmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hørt om ripsen som ikke skjønnte bæret? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hørt om ripsen som ikke skjønnte bæret? lol Lenke til kommentar
olz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Det er bedre å tisse på et problem enn å ha et problem med tissen ------------------------------------------------------------------------------------------ Så var det snekkeren som lista seg rundt hjørnet ------------------------------------------------------------------------------------------ hva er likheten mellom en appelsin og et pinnsvin? De er forskjellige fra en elefant... Endret 13. mai 2009 av olz Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er bedre aa dra til kina enn aa dra kina hit Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 skal jeg fortelle en vits ? kamera m blitz skal jeg fortelle en til? e du vill ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå