Alliha Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hørt om gitaristen som var streng?Eller Botanikeren som fikk en blåveis? Hva med Elektrikeren som bodde på Strømmen? Eller kanskje Elektrikersønnen som bodde i Lillestrøm? Lysmesteren som var litt høy på pæra? Elektrikeren som var litt amper? Husbyggeren som møtte veggen? Jegeren som alltid skulle elge seg innpå? *Badom Tisj* Lenke til kommentar
Pondusa91 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Haha, den var sykt god! Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det var en gang en østlending og en fra Tromsø som het Trond og Anders som var veldig flinke til å spise grønnsaker. De gikk forøvrig på samme skole i Stavanger. Så en dag når de kom på skolen spurte læreren dem om de hadde sovet godt, så svarte de i kor: GREEEEEEVA GODT! HAHAHAHA Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Selvlagd: Har du hørt om elektrikeren som var kretsmester? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 bare for å si det, dette er en klassiker inne i speidermiljøet som er en sketsj som man helst skal framføre med to personer det var en gang en same som fisket oppe ved et vann, plutselig kom det en mann og sa; mannen; hva gjør du her? dette er mitt vann og du har ikke lov til å fiske her samen; jata jata, det er fint vær å fiske på mannen; hører du hva jeg sier? du har ikke lov til å fiske her samen; jata jata, håpe at jeg for en ørret å spise mannen; det er mitt hus der oppe og det er jeg som eier dette vannet, så om du ikke drar ringer jeg lensmannen samen; om det er ditt vatten så må du passe bedre på det, det renner ut der borte Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det var en gang 2 epler som skulle på en fest. Men de ble nektet å gå inn da, siden dørvakten var en eplenektar. ______________ - Skal jeg si deg en vits? - Ja - Nei, forresten, det er ikke vits... Lenke til kommentar
Capria Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor kan ikke jeg legge planen når Osama Bin Laden? Hvorfor kan ikke jeg fjerte, når Paul Gazza? Hvorfor kan ikke jeg gå på ski, når Thomas Alsgaard? Hvorfor kan ikke jeg være slik, når Pamela Anderson? Hvorfor kan ikke jeg svi suppa, når Finnmarksvidda? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da vi kom til Finnmarksvidda har hele finnmark svidd av. Da vi kom til gamlehjemet var det ingen gamle hjeme. Familien til Osama * Osama's far: Remu Laden * Osama's Mor: Marme Laden * Sønn: Sjoko Laden * 2. Sønn: Ich bin Laden * Musikalsk onkel: Ball Laden * Glemsk fetter: Hvorvardetjeg Laden * Hans våpenbrødre: Glemtå Laden og Så Seå Laden! * Bestefar på 40-tallet: Aske Laden * Bestemor (også på 40-tallet): Serve Laden Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 NB! Kanskje offensive! Hva kalte jødene fotballaget sitt? Gasskam(m)eratene Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor kan ikke jeg drite, når gelenderet? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 HVorfor kan ikke jeg drite når kvadrat (lol) - Er jo tross alt tråden for sykt dårlige vister! Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) En vits som en kristen gammel mann fortalte meg: Det var en gang en far og sønnen hans som skulle på oppdrag. Faren fløy helikopter og sønnen satt på. Så sa faren: "Du, jeg blir nødt til å fire deg ned på en øy mens jeg henter noen store lass". Siden helikopteret var så lite at det ikke kunne bære sønnen og lasset. Så de gjorde så. Sønnen satt på øya. Da kom det en båt forbi med folk som kjente både sønnen og faren. De hilset på sønnen og spurte: "Hvor er far din?" Sønnen pekte i lufta og svarte: "Der oppe!" Regner ikke med at alle tok den EDITED Endret 23. mars 2009 av LightSphere Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 To alkoholikere gikk inn på en bar, Sefølgelig gjorde dem det. GALELEO GALELEO (Herodes falsk) Skjønte ikke den over Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Regner ikke med at alle tok den tongue.gif Det virker som faren er i himmelen (død)? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva er likheten på østerriaske damer og god vin? De lagres best i kjelleren. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva er likheten på østerriaske damer og god vin?De lagres best i kjelleren. hahaha, kommet på den selv? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) kom akkurat på en vits... hørt om Svensken som var smartere enn Nordmannen? ikke jeg heller! Endret 26. mars 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva er likheten på østerriaske damer og god vin?De lagres best i kjelleren. hahaha, kommet på den selv? Hørte den på Radioresepsjonen. Mandag til Torsdag, 10:00 - 12:00 på NRK P3. Anbefales! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Regner ikke med at alle tok den tongue.gif Det virker som faren er i himmelen (død)? Nei. Liksom, faren er i helikopteret, ikke sant, og naar gutten peker saa tror de folka liksom at Gud er faren hans Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Regner ikke med at alle tok den tongue.gif Det virker som faren er i himmelen (død)? Nei. Liksom, faren er i helikopteret, ikke sant, og naar gutten peker saa tror de folka liksom at Gud er faren hans Nei, de folka tror han er død.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå