Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Dette er egentlig ikke en vits, men jeg synes det er ganske morsomt :D

 

Teksten:

 

Det er blitt fastsatt at til tross for engangs-munnstykkene er de tradisjonelle alkoholtestene altfor uhygeniske. Derfor kommer vi til å føre inn en ny alkoholtest den 1 Januar 2006: den som kan lese denne teksten feilfritt får beholde førerkortet:

 

I en liten by bodde en gang en jente med navnet Barbara. Barbara var kjent i området for sin utmerkede rabarbra-kake. Fordi at alle likte Barbaras rabarbra-kake så godt, fikk hun navnet Rabarbrabarbara.

 

Rabarbrabarbara merket snart at hun kunne tjene penger med rabarbra-kaken sin. Derfor åpnet hun en bar: rabarbrabarbarabaren. Selvsagt ble det fort stammkunder i rabarbrabarbarabaren.

 

De mest kjente i blant disse, de tre barbarene, var så ofte i rabarbrabarbarabaren for å spise Rabarbrabarbaras rabarbra-kake, at man snart kalte dem rabarbrabarbarabarbarbarene.

rabarbrabarbarabarbarbarene hadde kjempefine tette barter. Når rabarbrabarbarabarbarbarene pleiet rabarbrabarbarabarbarbarbartene sine, gikk de til en barberer. Den eneste barbereren som kunne bearbeide en rabarbrabarbarabarbarbarbart, ville selvfølgelig understreke det, og kalte seg rabarbrabarbarabarbarbarbartbarbereren.

Etter å ha pleiet rabarbrabarbarabarbarbarbartene, går rabarbrabarbarabarbarbarbartbarbereren ofte med rabarbrabarbarabarbarbarene til rabarbrabarbarabaren for å spise Rabarbrabarbaras rabarbra-kake sammen med de tre rabarbrabarbarabarbarbarene.

 

Nå? Hvor mange ga opp? :p

 

OOOOooo... Jeg skal få google til å lese den der for meg!

 

Ahahahahhaaa....

 

HERREGUD -- FÅ OPERA TIL Å STOPPE Å LESE.. AHAHAHAA...

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nonna og hippien sitter på bussen. Hippien går varsomt bort til nonnen og spør henne om hun vil ha sex, noe hun selvsagt takker nei til. Etter nonna har gått av bussen, sier bussjåføren at hun går på vakt klokken seks på kirkegården hver lørdag. Alt han trenger å gjøre er å møte opp i hvit kappe. Så møter hippien opp på neste lørdag ikledd hvit kappe og treffer riktignok på nonnen. Hippien sier han er Gud og at han vil ligge med nonna. Da spør nonna om de kan gjøre det analt siden hun er jomfru. Etter de er ferdige river hippien av kappa, gliser og sier "jeg er hippien". Da sier nonna fornøyd "jeg er bussjåføren".

 

Det er så godt som jeg husker den :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

- Mamma, mamma, vi må ringe julenissen med en gang!

- Hvorfor det?

- Du må fortelle ham at jeg ikke ønsker meg bilbane allikevel.

- Men, du har jo ønsket deg det i hele høst?

- Jada, - men det står en helt ny bilbane innerst i kjellerboden!

Endret av Tweety-bird
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dette er egentlig ikke en vits, men jeg synes det er ganske morsomt :D

 

Teksten:

 

Det er blitt fastsatt at til tross for engangs-munnstykkene er de tradisjonelle alkoholtestene altfor uhygeniske. Derfor kommer vi til å føre inn en ny alkoholtest den 1 Januar 2006: den som kan lese denne teksten feilfritt får beholde førerkortet:

 

I en liten by bodde en gang en jente med navnet Barbara. Barbara var kjent i området for sin utmerkede rabarbra-kake. Fordi at alle likte Barbaras rabarbra-kake så godt, fikk hun navnet Rabarbrabarbara.

 

Rabarbrabarbara merket snart at hun kunne tjene penger med rabarbra-kaken sin. Derfor åpnet hun en bar: rabarbrabarbarabaren. Selvsagt ble det fort stammkunder i rabarbrabarbarabaren.

 

De mest kjente i blant disse, de tre barbarene, var så ofte i rabarbrabarbarabaren for å spise Rabarbrabarbaras rabarbra-kake, at man snart kalte dem rabarbrabarbarabarbarbarene.

rabarbrabarbarabarbarbarene hadde kjempefine tette barter. Når rabarbrabarbarabarbarbarene pleiet rabarbrabarbarabarbarbarbartene sine, gikk de til en barberer. Den eneste barbereren som kunne bearbeide en rabarbrabarbarabarbarbarbart, ville selvfølgelig understreke det, og kalte seg rabarbrabarbarabarbarbarbartbarbereren.

Etter å ha pleiet rabarbrabarbarabarbarbarbartene, går rabarbrabarbarabarbarbarbartbarbereren ofte med rabarbrabarbarabarbarbarene til rabarbrabarbarabaren for å spise Rabarbrabarbaras rabarbra-kake sammen med de tre rabarbrabarbarabarbarbarene.

 

Nå? Hvor mange ga opp? :p

bwahaha :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...