Coffey Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Alle barna kunne telle til ti, uten om Svein, han kunna bara tella til ein! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 "Bortsett fra alle barna kunne Svein lese fordi han var bein" Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvorfor har du kuk i skrittet? Fordi jeg skal kunne pule en fitte... Lenke til kommentar
eSr-KanIkkeHeteeSSr Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 det var en gang en mann som gikk rundt i byen.... så begynte det og regne :O men det gjorde ikke no' for han hadde rosa jakke xD Lenke til kommentar
jonvs92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det var en gang to kyr som satt oppe i ett tre og strikket jorbærsyltetøy. Da kom det enda en hest forbi, men han flirte bare for han så heller ikke noen traktor. Haha! :!: Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 "Når skal du kjøpe datamaskinen din?" "I mars" Lo meg ihjel når jeg hørte den første gang Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hæ den siste tok jeg ikke xD Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mars kan bety to ting Han som sa det mener naturligvis mars måned, men det kan også oppfattes som en planet Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Allikevel I mars? forsto ikke humoren HELT D: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fant på en vits i timen idag! Ho-ho!, sa nissen da han skulle plukke ut en frivillig... Den er ræva god :!: Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mars kan bety to ting Han som sa det mener naturligvis mars måned, men det kan også oppfattes som en planet 9661218[/snapback] Nei, det har ingenting med planeten å gjøre. Vitsen har bare ikke noe poeng, bortsett fra det helt absurde. Jeg lo i alle fall av den :!: Lenke til kommentar
yssi83 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ka sku vi gjort uten havet? Sku vi bært båtan, og fæska fra fly? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fant på en vits i timen idag! Ho-ho!, sa nissen da han skulle plukke ut en frivillig... Den er ræva god :!: den var så dålig at jeg lo xD :!: Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Lille Ole datt ned fra en skyskraper, men det gjorde ikke noe fordi mammaen hans jobba i en kiosk. (ouch) Endret 14. oktober 2007 av Hsw Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lise og mamma var i butikken. Når de skulle betale sa damen i kassen at hun kunne få en gratis appelsin. Da sa mamma til Lise "Hva sier du da?" "SKRELL DEN" Husker en russerjente fortalte den i timen, ingen lo... Men nå ler jeg av den. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fant denne i et annet sted i forumet ______________________________________________ I went to the store the other day, I was only in there for about 5 minutes and when I came out there was a damn motorcycle cop writing a parking ticket. So I went up to him and said, ‘Come on buddy, howabout giving a guy a break?’ He ignored me and continued writing the ticket. So I called him a pencil necked nazi. He glared at me and started writing another ticket for having bald tires!! So I called him a horse shit. He finished the second ticket and put it on the car with the first. Then he started writing a third ticket!! This went on for about 20 minutes, the more I abused him, the more tickets he wrote. I didn’t give a damn. My car was parked around the corner… Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 :!: :!: :!: :!: :!: :!: Helt kunge vits. D: Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det var en gang en mann som skulle ta taxi, så han gikk til den bakerste taxien i køen. Han spurte sjåføren om han kunne kjøre ham til leiligheten hans for et sug, Taxisjåføren så dumt på han og sa "nei". Javell sa da prøver jeg neste og gikk fram til neste bil samme spørsmålet og samme svaret han gikk videre frammover til neste bil og videre igjen til den fremste bilen. Der sa han til sjårføren kjør meg til kongleveien 3 så får så bladde han opp penger. Idet taxien forlat taxiene snudde mannen seg bak i vinduet og viste tommelen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg får bare av og til lysten til å halaldrepe noen ...!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå